جایگزین مسیر

کنفرانس مطبوعاتی مورینیو پیش از بازی با یئوویل تاون

by | بهمن , ۵ , ۱۳۹۶

کنفرانس مطبوعاتی مورینیو پیش از بازی با یئوویل تاون

پایگاه هواداران منچستریونایتد – ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری پیش از بازی با یئوویل تاون حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

میخواهیم به دستاوردهای بزرگی برسیم

ما همیشه میخواهیم بهتر و بهتر شویم.ما میخواهیم به دستاورد های بزرگی برسیم.تا هنگامی که به خواسته های خود نرسیم،دست از تلاش برنخواهیم داشت.تغییر در تفکر بازیکنان در این مسیر بسیار مهم است.

الکسیس رقابت بین بازیکنان را افزایش خواهد داد

زندگی در باشگاه های بزرگ همین گونه است.شما بازیکنان بزرگی در ترکیب دارید،رقابت شدید است و هرکسی مسئولیت های دشواری به عهده دارد.شما باید برای مسابقه به سختی و با جدیت تمرین کنید.بازیکنان میدانند که در باشگاه های بزرگ نمیتوان تنها با ۱۱ بازیکن رقابت کرد بلکه به ترکیب بزرگی از ۲۰ یا حتی بیشتر از بازیکنان نیاز است.بنابراین در ترکیب تیم برای همه جا هست.الکسیس بازیکن بسیار مهمی برای ماست.اگر روزی بازیکنانم بر روی نیمکت باشند و از این قضیه خوشحال نباشند،من خشنود خواهم بود.

پشیمانی بابت میخیتاریان وجود ندارد

آیا او میتوانست برای ما بهتر بازی کند؟آیا او میتوانست بیشتر از استعداد ذاتی خود استفاده کند؟شاید.آیا او میتوانست بیشتر تلاش کند تا به شرایط ما خو بگیرد؟شاید.اما من احساس پشیمانی نمیکنم.او کارهای مهمی برای ما انجام داد،بنابراین اینکه همه خوشحال باشند بسیار مهم است.

میکی در آرسنال بهتر خواهد شد

من بازیکن شگفت انگیزی را از دست دادم و آقای ونگر هم بازیکن شگفت انگیزی را از دست داد.من یک بازیکن شگفت انگیز را بدست آوردم و آقای ونگر هم بازیکن شگفت انگیزی را بدست آورد.بنابرای این یک توافق بسیار عالی برای همه بود.من معتقدم میکی در آرسنال حتی بهتر هم خواهد شد.چرا؟زیرا پس از یک سال و نیم حضور در انگلستان،به شرایط آن عادت کرده است،و نیز بخاطر نحوه ی بازی آنها؛به همین دلیل است که من برای او بسیار خوشحالم.

الکسیس در کدام سمت بازی خواهد کرد

من بازی او را در راست،چپ،به عنوان مهاجم و پشت مهاجم دیده ام.من بازی او را در سیستم های مختلف هم دیده ام.او در  هر کشوری که بازی کرده،موفق بوده است.به دلیل چند پسته بودن،او بیش از یک بازیکن برای ما خواهد بود.او میتواند در چهار موقعیت مختلف بازی کند.

شایعات مربوط به رونالدو

رئال مادرید باشگاهیست که من به آن اهمیت میدهم بنابراین هیزم در آتش آنها نخواهم ریخت.اگر بخواهم آنها را کمی آرا کنم،باید بگویم هر مربی ای خواستار داشتن رونالدوست اما تنها یک باشگاه و یک مربی میتوانند او را داشته باشند:رئال مادرید و زیدان.

سانچز برای ما بسیار مهم خواهد بود

او تا کنون کیفیت خود را به خوبی نشان داده است بنابراین ما یکی از بهترین بازیکنان جهان را به خدمت گرفتیم.به نظرم او برای ما بسیار مهم خواهد بود زیرا میخواهد در کنار بهترین بازیکنان بازی کند.

آیا الکسیس در ترکیب تیم مقابل یئوویل خواهد بود

او در ترکیب تیم مقابل یئوویل حضور خواهد داشت.قصد ما این است که به تعدادی از بازیکنان استراحت بدهیم اما در عین حال باید با یک ترکیب قدرتمند در زمین مسابقه حاضر شویم.

۰ Comments