جایگزین مسیر

کول:زاها در یونایتد خواهد درخشید

by | تیر , ۱۸ , ۱۳۹۲

اندی کول از زاها می خواهد که بهترین عملکردش را به نمایش بگذارد تا در آستانه فصل جدید سرمربی جدید منچستریونایتد دیوید مویز را تحت تاثیر قراردهد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – زاها که در ماه ژانویه گذشته از کریستال پالاس به یونایتد ملحق شو اما نیم فصل دوم رقابت های لیگ را در کریستال پالاس به طور قرضی به میدان رفت, این هفته تمرینات پیش فصل را با هم تیمی های جدید خود پس از انتصاب مویز به عنوان جانشین سرآلکس فرگوسن آغاز کرد.

این وینگر 20 ساله آخرین خرید فرگوسن قبل ازبازنشستگی این مربی با تجربه بود – اینک مهاجم سابق یونایتد کول معتقد است که زاها می تواند راه خود را به ترکیب اصلی یونایتد زیر نظر مویز پیدا کند اگر راه درستی در پیش بگیرد.

کول به سایت باشگاه گفت: همه چیز بستگی به مربی جدید دارد.

بدیهی است که سرآلکس فرگوسن او را در فصل گذشته خرید و همه چیز به زاها بستگی دارد تا اینجا بیاید و در تور پیش فصل جهش بزرگی داشته باشد, فصل را به خوبی آغاز کند و دیوید مویز از همین آغاز در تفکرات خود بر روی او حساب بازکند.

من فکر می کنم, اتفاق خوبی است که همه از ابتدا باید شروع کنند, بنابراین با مربی جدید صحبت می کنند, مربی جدید نیز با ایده های جدید آمده است و تیمی را انتخاب خواهد کرد که احساس می کند, می تواند هر هفته در رقابت برای قهرمانی تلاش کند.

من فکر می کنم این فرصتی بزرگ برای ویلفرد است و به همین دلیل او به منچستریونایتد که  قهرمان لیگ است, آمده است – تا به او این فرصت داده شود – و بدون شک او از بودن در این تیم لذت خواهد برد.

۰ Comments