جایگزین مسیر

اندی کول: به خاطر ترک یونایتد تاسف می خورم

by | خرداد , ۱۲ , ۱۳۹۲

 اندی کول اعتراف کرد که دوران بازی خود در یونایتد را خیلی زود به اتمام رسانده است, او با اشاره به تصمیم خود در سال 2001 برای ترک الدترافورد آن تصمیم را تنها تاسف خود در زندگی حرفه ای که داشته است , نامید.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پس از هشت فصل پر از جام و افتخار, این اسطوره یونایتد تصمیم گرفت به بلکبرن راورز ملحق شود برای اینکه بتواند به شکل ثابت در ترکیب اول تیم حضور یابد و رویای بازی کردن برای انگلستان در جام جهانی 2002 در ژاپن و کره جنوبی را تحقق بخشد, اما این رویای کول در نهایت به وقوع نپیوست.

در مصاحبه ای که کول به طور اختصاصی با سایت رسمی باشگاه داشت با صراحت درباره شرایطی که باعث خروج او از باشگاه شد, صحبت کرد و درباره تلاشی که سرآلکس فرگوسن انجام داد تا او را در یونایتد نگه دارد, به گفتگو پرداخت.

.

.

اندی گفت: هنگامی که من باشگاه را ترک کردم, می خواستم بیشتر بازی کنم و چندین بار نیز با رئیس صحبت کردم. او به من گفت که من مجبور نیستم باشگاه را ترک کنم, او نمی خواست من منچستر را ترک کنم, من می توانستم تا زمانی که می خواهم در یونایتد بمانم و بازی هایی نیز به من می رسید تا بازی کنم. اما من می خواست به ترکیب انگلستان در جام جهانی راه یابم.

در پایان, رئیس تنها گفت: باشه, من می فهمم تو چه می گویی و دوست داری به چه چیزی دست یابی, من بهت اجازه می دهم تا بروی.  نکته جالب اینجا بود که او مرا با 7 میلیون پوند فروخت, که بیشتر از پولی بود که برای خریدن من داده بود. ا. مرا با 6 میلیون پوند خرید و با 7 میلیون پوند فروخت. بنابراین من آن دیدار آخر با رئیس را همانند اینکه همین دیروز اتفاق افتاده به یاد دارم.

من به واقع از دورانی که در یونایتد داشتم لذت برده ام اما من باشگاه را خیلی زود ترک کردم. این تنها مسئله ای است که درباره اش تاسف می خورم. من می توانستم بیشتر از آن مدت در باشگاه بمانم, هنگامی که به گذشته نگاه می کنم, آرزو می کنم کاش نرفته بودم.

اگر منطقی به مسئله نگاه کنیم , رفتن کول غیرمنطقی نبود, زیرا این مهاجم سابق ناتینگهام فارست و نیوکاسل می توان گفت تمام جام ها را در مدت زمان حضورش در تئاتر رویا ها کسب کرد. اما همانطور که اندی نیز اذعان می کند, او می توانست مدال های بیشتر دیگری نیز به کلکسیون افتخاراتش اضافه کند.

این قهرمان سه گانه افزود: این دلیل نمی شود که چون تنها شما تمام مدال های ممکن را برده اید, دیگر نخواهید که دوباره قهرمان شوید.

اگر من در آن روز همانند امروز فکر می کردم یعنی با آرامش بیشتر و سبک سنگین کردن تصمیم می گرفتم چه کار کنم, درباره این مسئله فکر می کردم و به این نتیجه می رسیدم که می توانم هنوز بازی کنم  و هنوز  می توانستم در 20 تا 25 بازی در یک فصل به میدان روم و جام های بیشتری تصاحب کنم, اما چنین فکر نکردم.

۰ Comments