جایگزین مسیر

کونترائو می خواهد به منچستریونایتد برود

by | دی , ۲۹ , ۱۳۹۲

در شرایطی که به پایان مهلت نقل و انتقالات نزدیک می شویم هنوز خبرهایی درباره انتقال فابیو کونترائو از رئال مادرید به منچستریونایتد شنیده می شود.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – هفته گذشته فابیو کونترائو با بهبود مصدومیتش به ترکیب رئال مادرید برگشت اما در اولین بازی خود پس از بهبود مصدومیتش با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

او علی رغم دریافت کارت قرمز می توانست در بازی آخر هفته رئال مادرید به میدان برود اما به همراه تیم برای بازی سفر نکرد. آنجلوتی نیز روز جمعه گفت اهمیتی به کارت قرمزی که فابیو گرفته نمی دهد و کاری با این مسائل ندارد و برنامه ریزی شده است تا پس از بهبود مصدومیت این بازیکن او خودش را برای بازی ها آماده کند. اما هیچ کسی حرف کارلتو را در این کنفرانس مطبوعاتی باور نکرد.

دو احتمال درباره وضعیت کونترائو در حال حاضر وجود دارد, یکی اینکه او دیگر انتخاب اول آنجلوتی نمی باشد و تنها گزینه ای جانشین برای مدافع چپ برزیلی تیم مارسلو می باشد و به همین دلیل او می خواهد به منچستریونایتد برود و تلاش خود را برای عملی شدن این انتقال انجام می دهد. روزنامه آس روز شنبه گزارش داد که منچستریونایتد برای خرید کونترائو تمایل دارد و رئال مادرید تلاش می کند تا شرایط این انتقال را هموار کند.

باشگاه مادریدی آماده انتقال کونترائو می باشد اما آنها می خواهند در صورت جدایی کونترائو جانشینی در ترکیب تیم داشته باشند. آلبرتو مورنو گزینه احتمالی رئال می باشد اما او مطمئنا تنها در تابستان به باشگاهی دیگر منتقل خواهد شد. اگرچه در صورتی که رئال وارد عمل شود شاید اتفاقی بیافتد. گزینه دیگر آنجلوتی گویلهرمه سیکویرا بازیکن گراندا می باشد که به طور قرضی در بنفیکا توپ می زند. بنفیکا این حق را دارد تا در پایان مهلت قرضی این بازیکن برای خرید او اقدام کند, به همین خاطر اگر باشگاه مادریدی خواهان خرید او می باشد باید سریعتر وارد عمل شود.

کونترائو می خواهد در ژانویه از رئال جدا شود اگر بتواند بازی های بیشتری به میدان برود اما آیا دیوید مویز می تواند این خواسته فابیو را برطرف کند؟ اخیرا انتقادات بسیاری از پاتریس اورا می شود اما اشتباهات او تفاوت زیادی با اشتباهات دیگر مدافعان چپ ندارد که در حملات شرکت می کنند و نمی توانند به خوبی در کارهای دفاعی شرکت کنند. انتقال کونترائو به لیگ برتر شاهد همه را متعجب کند زیرا او در منچستریونایتد زیر فشار بسیار زیادی قرار می گیرد, بیشتر از آنچه که او هر هفته معمولا در رئال مادرید یا در باشگاه قبلی خود بنفیکا تجربه کرده است.

منچستریونایتد و کونترائو شاید باید صبر کنند تا رئال مادرید قبل از انتقال کونترائو جایگزینی برای این بازیکن پرتغالی بخرد.

۰ Comments