جایگزین مسیر

گاردین : منچستریونایتد پیشنهاد تازه ای برای اشنایدرلین ارائه می‌دهد.

by | تیر , ۱۳ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-

منچستریونایتد قصد دارد پیشنهاد دومی برای مورگان اشنایدرلین ارائه دهد، پس از آن که پیشنهاد اولشان با مبلغی حدود ۲۰ میلیون پوند رد شد.

لوییس فن خال علاقه مند است این بازیکن فرانسوی را پیش از ترک انگلستان به مقصد آمریکا به ترکیب خود اضافه کند. برای همین یونایتد ۱۰ روز فرصت دارد تا این انتقال را نهایی کند. برای همین آنها تمایل دارند این هافبک هر چه سریعتر به تیم ملحق شود.

فن خال به دنبال این است تا از یک شروع ضعیف دیگر پیشگیری کند، پس آز آن که فصل گذشته آنها از بازی ابتدایی تنها ۱۳ امتیاز کسب کردند. هم چنین آنها یک مسابقه پلی آف لیگ قهرمانان هم پیش رو دارند که به صورت رفت و برگشت در میانه آگوست برگزار می‌شود.

به نظر می آید اد وودوارد مدیر اجرایی تیم به فن خال گفته است که یونایتد باید فصل بعد بار دیگر برای قهرمانی بجنگد. برای رسیدن به این هدف مربی هلندی به دنبال تقویت تیم با حداقل یک هافبک، یک دفاع راست و یک مهاجم است، آن هم پس از جدایی قریب الوقوع رابین فن پرسی.

تاکنون اما از این بین تنها ممفیس دیپای خریداری شده و زمان به سرعت برای لوییس فنخال در حال سپری شدن است.

بازی ابتدایی یونایتد با تاتنهام تنها یک هفته پس از بازگشت از تور آمریکا هست و بعد از دو بازی در لیگ، اولین بازی پلی آف لیگ قهرمانان برگزار می‌شود.

در سوی دیگر، ساوثهمپتون امیدوار است اشنایدرلین را حدود ۳۰ میلیون پوند به فروش برساند اما یونایتدها بر این باور هستند که میتوانند این انتقال را با حدود ۲۵ میلیون پوند نهایی کنند. اما اگر باشگاه باز مقاومت کند اشنایدرلین شاید خود دست به اقدامی بزند.

 

۰ Comments