جایگزین مسیر

گالا با 20 میلیون یورو اسنایدر را می فروشد

by | تیر , ۱۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

رئیس باشگاه گالاتاسرای در مصاحبه ای با یک روزنامه ی ترکیه ای مدعی شد این باشگاه در ازای 20 میلیون یورو اجازه خروج ستاره اش را خواهد داد.اسنایدر سال هاست که مد نظر یونایتد است اما با آمدن ون خال این موضوع بعد های جدیدی پیدا کرده است.

اسنایدر که در تیم های رئال مادرید و اینتر میلان دوران خوبی را پشت سر گذرانده است همچنان بازیکن خوبی به حساب می آید و جایگاه خاصی در تیم ون خال در جام جهانی دارد و گل دقایق پایانی اش برابر مکزیک هلند را در جام نگه داشته است.

رئیس باشگاه ترکیه ای در این باره گفت:

“وسلی با 20 میلیون یورو در دسترس است و هر تیمی که او را بخواهد باید این مبلغ را بپردازد”

ستاره ی شماره ی 10 لاله های نارنجی نیز چندی پیش حضور در کنار ون  خال در اولدترافورد را محتمل دانست و اعلام کرد در صورتی که ون خال به او پیشنهاد بدهد مجبور است به او فکر  کند.

باید دید آیا ون خال ترکیب شاو و هررا را برای میانه ی خط دفاعی در نظر گرفته است و قصد دارد از این دو بازیکن استفاده کند و یا با توجه به حضور ماتا و رونی او را به خدمت نخواهد گرفت.

با توجه به ورود اسنایدر به دهه ی چهارم زندگی  خود به نظر می آید گالا خواهان فروش این بازیکن می باشد و انتقال به یونایتد برای اسنایدر هم خوشایند می باشد و می تواند قبل از بازنشستگی دوران خوبی را در یونایتد داشته باشد.

۰ Comments