جایگزین مسیر

گالری تصاویر:یونایتد در هنگ کنگ

by | مرداد , ۶ , ۱۳۹۲

بازیکنان و مربیان منچستریونایتد در عصر شنبه به هنگ کنگ رسیدند و مورد استقبال هواداران پرشور یونایتد در هتل تیم شدند.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مدت زیادی از خبر کنسل شدن جلسه تمرینی تیم در استادیوم هنگ کنگ به دلیل بارش سنگین باران نمی گذرد.

بنابراین شیاطین سرخ در صبح یکشنبه در زمین تمرینی باشگاه کیتچی به تمرین پرداختند, قبل از اینکه عصر همان روز, در چند فعالیت تبلیغاتی و رسانه ای شرکت کنند.

هواداران بیشماری در جلوی فروشگاه نایک در نزدیکی مونگ کوک گرد آمده بودند تا به تام کلورلی, پاتریس اورا و دنی ولبک خوشامد بگویند, این بازیکنان علاوه بر شرکت در جلسه پرسش و پاسخ, کمی نیز به فوتبال دستی بازی کردن پرداختند. این فوتبال دستی را هنرمند هنگ کنگی میشل لائو به طور ویژه برای شیاطین ساخته است.

عدنان یانوزای و جسی لینگارد هم به گردهمایی که یونیسف برپا کرده بود رفتند و با کودکان ملاقات کردند, با آنها فوتبال بازی کردند تا اهمیت بازی کردن و فعالیت های فیزیکی در چرخه رشد را به این کودکان یاد دهند.

در همین حین, دو برنده خوش شانس مسابقه این فرصت را یافتند تا به اندرسون, فابیو, فیل جونز, بن آموس و مایکل کین, طرز نوشتن اسمشان به خط چینی را یاد دهند. در اوایل عصر نیز جونز به دیوید مویس ملحق شد تا در کنفرانس پیش از بازی دوشنبه شب با تیم کیتچی شرکت کنند.

در ادامه شما می توانید تصاویر شیاطین در هنگ کنگ را مشاهد کنید:

 

 

۰ Comments