جایگزین مسیر

گری نویل:یونایتد شاید خریدی انجام ندهد

by | مرداد , ۲۳ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – گری نویل می گوید که او متعجب نخواهد شد اگر منچستریونایتد هیچ بازیکنی را نخرد, در شرایطی که به نظر می رسد پنجره نقل و انتقالات سختی را پیش رو می گذاریم, اما این بازیکن از نگرش باشگاه و همچنین از مدیر اجرایی جدید اد وودوارد حمایت می کند.

منابع نزدیک به باشگاه تاکید دارند که باشگاه قصد دارد قبل از پایان یافتن فرصت نقل و انتقالات 3 بازیکن بخرد, که شامل لیتون بینز و ماروئن فلاینی از اورتون و یک هافبک دیگر می شود.

باشگاه چندی قبل در تلاش برای خرید سسک فابرگاس ناکام ماند و مدیر اجرایی جدید باشگاه که به جای دیوید جیل بر سر کار آمده است, هنوز خریدی انجام نداده است.

نویل به اسکای اسپورت گفت: دیوید جیل و سرآلکس فرگوسن از همدیگر جدایی ناپذیر بودند, یک همکاری بی نظیر, واضح است که تغییر یافتن هر دو این افراد در یک زمان تحول بزرگی برای باشگاه محسوب می شود, اما شما باید این مسئله را هم بیاد داشته باشید که اد وودوارد چندین سال می باسد که در باشگاه هست, بنابراین انتصاب او به این سمت به این شکل نیست که او ناگهانی این شغل را پذیرفته است. بدیهی است که دیوید مویز باشگاه را نمی شناسد اما او این سیستم و فرایند به شکل درستی عبور کرده است, پس شما فکر می کنید که گام بعدی برای او توانایی جا افتادن در این سمت می باسد.

“یونایتد باشگاهی نیست که همیشه تصمیماتی آنی بگیرد, همیشه کارها در این باشگاه بر اساس نقشه بوده است, حقیقت این است که آنها به مسائل با هدف نگاه خواهند کرد. اگر آنها بازیکنی را نخرند, این مسئله مرا متعجب نخواهد ساخت, آنها نمی خواهند پول را به شکل نادرستی خرج کنند.”

نویل همچنین این مسئله را نیز خاطرنشان کرد که خریدن بازیکن در اسرع وقت و ابتدای نقل و انتقالات نکته ای مهم محسوب می شود.

“من فکر می کنم بایرن مونیخ در خرید گوتزه, حرکت زیرکانه ای انجام داد. من فکر می کنم شما تقریبا باید بازیکنانی را که برای فصل بعد می خواهید, همین امروز بخرید.”

“من فکر می کنم باشگاه های کمی هستند که در رده های بالای لیگ قرار دارند و اکنون شما امیدوارید آن چیزی را که می خواهند, بدست آورده باشند یا شما فکر می کنید آنها قصد دارند حرکتی بسیار ناامیدکننده انجام دهند و به دلیل پول آن بازیکنانی را که می خواهند, نگیرند و در حقیقت آن مبلغ را خرج یک بازیکن عالی دیگر کنند. این همان مسئله ای است که من فکر می کنم شاید در چند هفته آینده رخ دهد.”

 

۰ Comments