جایگزین مسیر

گری نویل: برکناری مویز زودهنگام بود

by | اردیبهشت , ۲ , ۱۳۹۳

صبح امروز باشگاه منچستریونایتد پس از 10 ماه همکاری با دیوید مویز به طور رسمی اعلام کرد که این مربی اسکاتلندی از یونایتد جدا خواهد شد. گری نویل پس از این خبر با اذعان به بازی نه چندان خوب یونایتد در فصل جاری این تصمیم سران یونایتد را درست نمی داند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – گری نویل اعتراف می کند که او از بازی منچستریونایتد در فصل جاری تحت هدایت دیوید مویز لذت نمی برد.

این مربی اسکاتلندی صبح امروز با تایید سایت رسمی باشگاه پس از 10 ماه حضور در الدترافورد از کار برکنار شد. او تابستان گذشته قراردادی 6 ساله با منچستریونایتد امضا کرده بود.

شیاطین سرخ پس از 18 سال در فصل اول حضور دیوید مویز نتوانستند جواز حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان را کسب کنند.

گری نویل اسطوره سابق شیاطین سرخ که سال ها زیر نظر سر آلکس فرگوسن در یونایتد بازی کرده است اعتراف می کند که از تماشای بازی یونایتد در فصل جاری لذت نمی برد اما تاکید می کند که نمی تواند به این راحتی ها با برکناری مویز کنار بیاید.

اگر شما این پرسش را از من به عنوان یک فرد حرفه ای در این زمینه می پرسید, من معتقد به این مسئله هستم که باید به مربی ها زمان داد, آنها باید کارشان را در باشگاه به اتمام برسانند. ایده اینکه به مربی قراردادی سه یا شش ساله داده شود و سپس در کمتر از 10 ماه ازدست او خلاص شوید, اتفاقی است که برای من ملموس نیست.

با این حال, جای هیچ تردیدی نیست که فوتبالی که این تیم در فصل جاری به نمایش می گذاشت, ضعیف بود, نتایج ضعیفی یونایتد گرفت. در مقام یک هوادار من از تماشای این بازی ها لذت نمی بردم, من مطمئن هستم که خود دیوید مویز نیز از تماشای این فوتبالی که تیمش ارائه می داد, لذت نمی برد و من فکر نمی کنم هواداران یونایتدی زیادی از تماشای بازی های یونایتد لذت برده باشند.

عملکرد تیم به نوعی بدتر و بدتر می شود. آنها کمی قبل از کریسمس خودشان را بالا کشیدند, جایی که شما قکر کردید شاید تا حدود کمی تیم روند خوبی پیدا کرده است, اما در یک یا دو ماه گذشته عملکرد آنها به نوعی بدتر شده است برای مثال در بازی برابر المپیاکوس, لیورپوس و سپس در بازی برابر اورتون دیدارهایی که آنها بسیار ضعیف بودند.

من فکر می کنم اکنون در دنیای متفاوتی نسبت به دهه 80 زمانی که من فکر می کنم به سکستون, اتکینسون و سر آلکس فرگوسن علی رغم برهه های سختی که داشتند, زمان داده شد. چنین اتفاقی دیگر در زمان حاضر رخ نمی دهد.

من این خصوصیت فوتبال مدرن را دوست ندارم, اینکه مربی ها هر 12 ماه یکبار اخراج شوند.

۰ Comments