جایگزین مسیر

گزارش بازی| منچستریونایتد 2-2 فولهام

by | بهمن , ۲۰ , ۱۳۹۲

منچستریونایتد به خاطر گلی که درن بنت در دقایق پایانی وقت های تلف شده وارد دروازه شیاطین سرخ کرد, نتوانست بازگشت دراماتیک خود در بازی را با کسب 3 امتیاز بازی به پایان برساند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – استیو سیدول در نیمه اول برتری را برای فولهام به ارمغان آورد, در شرایطی که شیاطین سرخ بر روی دروازه فولهام فشار می آوردند اما این شاگردان رنه مولنستن بودند که توانستند در بازی جلو بیافتند. در نیمه دوم فشار حملات شاگردان مویز تا دقایق آخر بازی ادامه داشت تا در نهایت شیاطین سرخ با گل های رابین فان پرسی و مایکل کریک به بازی برگردند و 2 بر 1 از حریف خود جلو بیافتند, به نظر می رسید شاگردان دیوید مویز توانسته اند 3 امتیاز این بازی را کسب کنند, اما اینطور نشد و درن بنت با گلی که در دقایق پایانی وقت اضافه به ثمر رساند بازی را به تساوی کشاند.

نیمه اول بازی مثل بازی های قبلی تیم با مالکیت توپ بالای شاگردان دیوید مویز پی گرفته می شد, شرایط طوری شده بود که میهمانان 8 یا 9 نفره دفاع می کردند. کنترل بازی دست یونایتد بود اما سودی برای شاگردان دیوید مویز نداشت, سپس پس از گذشت 19 دقیقه از بازی, در اولین حمله فولهامی ها با پاس عمقی لویس هالتبی و فرار سیدول در عمق دفاع یونایتد که توسط هیچ کدام از بازیکنان یونایتد کنترل نشده بود, دروازه دیوید دخیا را گشود.

.

شیاطین سرخ با سانترهایی فراوان به استقبال دفاع های بلندقد فولهام می رفتند, در عرض 10 دقیقه شیاطین سرخ موقعیت های فراوانی داشتند, رابین فان پرسی از فاصله ای نزدیک دروازه استکلنبرگ را هدف قرار داد, در صحنه ای دیگر ضربه سر اشلی یانگ را استکلنبرگ دفع کرد و ضربه کریک از 20یاردی به بیرون رفت. زمانی که همه توجه ها به خط حمله بود, دفاع یونایتد فضای مناسبی به ریچاردسون داد تا اختلاف را به دو گل برساند, اما ضربه ریچاردسون بیرون رفت, سپس کریک شوت دیگری زد که دروازه بان هلندی فولهام آن را مهار کرد و در صحنه ای دیگر توپ رابین به کرنر رفت و ضربه سر ویدیچ در سر ضربه کرنر توسط دروازه بان مهار شد.

در نیمه دوم دوباره شاهد حملات همه جانبه یونایتد در برابر دروازه فولهام بودیم, پس از اینکه تقریبا یک ساعت از بازی گذشته بود هنوز شیاطین سرخ نتوانسته بودند گلی به ثمر برسانند. یانوزای به جای فلتچر وارد میدان شد و 20 دقیقه بعد خاویر هرناندز و آنتونیو والنسیا به جای رافائل و یانگ به میدان رفتند. شیاطین سرخ هرگز ناامید نشدند و به حملات خود ادامه دادند تا اینکه رابین فان پرسی در دقیقه 78 ضربه خوان ماتا را در جلوی دروازه حریف به تور چسباند و سپس حملات یونایتد همچنان ادامه پیدا کرد تا اینکه شوت کریک به گوشه سمت راست دروازه حریف رفت و فریاد خوشحالی 75 هزار طرفدار یونایتد الدترافورد را منفجر کرد. در ادامه بازی شاگردان رنه از لاک دفاعی خارج شدند تا حداقل گل تساوی را به ثمر برسانند, در این حین شیاطین سرخ اندک موقعیت هایی نیز داشتند که بهترین آنها با اشتباه استکلنبرگ بدست آمد اما رابین فان پرسی نتوانست از این فرصت به نحو احسن استفاده کند, در شرایطی که تنها یک دقیقه از وقت های تلف شده باقی مانده بود, آخرین حمله فولهامی ها با اشتباه مدافعین یونایتد گل تساوی بخش بازی را به ارمغان آورد, درن بنت که به عنوان یار تعویضی به میدان رفته بود, توانست با ضربه سر پیروزی را از چنگ شاگردان دیوید مویز دربیاورد.

۰ Comments