جایگزین مسیر

گزارش تصویری|10 گل ولبک در فصل جاری برای شیاطین سرخ

by | اسفند , ۲۳ , ۱۳۹۲

دنی ولبک از لحاظ گلزنی امسال فصل موفقی را به همراه منچستریونایتد پشت سرگذاشته است, او با گلی که در بازی قبلی شیاطین سرخ برابر وست بروم به ثمر رساند, تعداد گل های خود برای منچستریونایتد را در فصل جاری دو رقمی کرد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن 23 ساله در طول فصل 2013/14 تاکنون در مجموع 26 دیداری که برای شیاطین سرخ به میدان رفته است, موفق شده 10 گل به ثمر برساند و در شرایطی که هنوز به انتهای فصل جاری نرسیده ایم, او توانسته رکورد قبلی خود را که به ثمر رساندن 9 گل در یک فصل بوده است, بشکند. ده گلی که ولبز در فصل جاری به ثمر رسانده است باعث شده او در جدول برترین گلزنان فصل جاری شیاطین سرخ پس از رابین فان پرسی و وین رونی در رتبه سوم قرار بگیرد. رابین توانسته 14 گل به ثمر برساند و وین رونی نیز با گلی که در بازی آخر تیم برابر وست بروم به ثمر رساند, 13 گل برای یونایتد به ثمر رسانده است.

برای تجلیل از این دستاورد ولبک, ما تصمیم گرفتیم نگاهی بیاندازیم به تصاویر گل هایی که او در فصل جاری به ثمر رسانده است. روند گلزنی دنی از بازی اول یونایتد در لیگ برابر سوانزی آغاز شد, او در این دیدار خارج از خانه توانست دو گل به ثمر برساند.

دیگر گل های قابل توجه دنی, به گل اول دیدار یونایتد برابر شاختاردونتسک در لیگ قهرمانان و دو گلی که در بازی برابر استون ویلا به ثمر رساند. شما می توانید در ادامه به تصاویری منتخب از گل های ولبز در فصل جاری نگاه کنید:

۰ Comments