جایگزین مسیر

گزینه های متفاوت در دفاع, مویز را گیج کرده

by | آبان , ۱۹ , ۱۳۹۲

مربی سابق اورتون اذعان دارد که خوشحال نگه داشتن 5 مدافع وسط تیم به طور همزمان کار سختی است. دیوید مویز باید از بین فردیناند, جونز, اسمالینگ, ویدیچ و اوانز, دو مدافع وسط خود را انتخاب کند.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دیوید مویز سرمربی منچستریونایتد اذعان می کند که هنوز زوج خط دفاعی برتری برای ترکیب اصلی تیم انتخاب نکرده است.

شیاطین سرخ در شرایطی برابر آرسنال قرار می گیرند که دیوید مویز باید از مین 5 مدافع وسط تیم دو بازیکن را برای ترکیب اصلی انتخاب کند.

مویز تاکید می کند که پیدا کردن ثبات در خط دفاع به خاطر خوشحال نگه داشتن همه 5 مدافع تیم, چالشی برای این مربی شده است.

“شما دوست دارید که تداوم در تیم داشته باشید اما زمانی که شما 5 مدافع وسط در تیم دارید, همانند شرایطی که اکنون در تیم داریم, همه آنها نیاز دارند که در تیم استفاده شوند.”

“آنها همه نیاز دارند تا در مواقع مختلفی بازی کنند و برخی از آنها مصدومیت هایی دارند که این به این معنی است که ما باید تغییری در تیم بدهیم.”

“بهتر خواهد بود اگر ما بتوانیم به کمی ثبات در تیم برسیم اما در حال حاضر, هر بازیکنی که ما در ترکیب قرار داده ایم, عملکرد عالی داشته است.”

با این حال, مویز اعتراف می کند که مردد بودن در انتخاب مدافعان ثابت تیم, مزایای خودش را دارد.

“من به این خاطر خوشحالم زیرا اگر ما در خط دفاع مستحکم باشیم, کیفیت بازیکنانی که در خط حمله داریم, تفاوت را ایجاد می کند.”

“بنابراین, من خوشحالم که در چندین بازی اخیر تیم, عملکرد ما کمی بیشتر مستحکم تر بوده است و به احتمال خیلی زیاد گل های زیادی نمی خوریم.”

۰ Comments