جایگزین مسیر

گلزنی دوباره نیک پاول برای ویگان

by | آبان , ۳ , ۱۳۹۲

نیک پاول بار دیگر مهارت های گلزنی خود را با به ثمر رساندن گلی زیبا در لیگ اروپا برابر روبین کازان به نمایش گذاشت.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – نیک پاول برای دومین بازی پیاپی در لیگ اروپا برای تیمش ویگان گلزنی کرد. او این بار با شوتی زیبا از پشت محوطه جریمه حریف گل تساوی بخش تیمش برابر روبین کازان را به ثمر رساند.

این بازیکن 19 ساله در مدتی که به صورت قرضی در ویگان توپ زده است, عملکرد عالی داشته است و در پست مورد علاقه خود یعنی پشت مهاجم تیم گرانت هولت بازی می کند. او با بازی در این پست عملکردی به نمایش گذاشته است که توانایی های او در بازی های اروپایی را به همگان ثابت می کند.

سایت میرور پس از بازی به تمجید از بازی این جوان انگلیسی پرداخته و درباره بازی او نوشته است:

“او امتیازات زیادی برای ویگن به ارمغان آورده است چه از لحاظ تحرکش در بازی و تهدیدی که برای تیم حریف در یک سوم زمین حریف ایجاد می کند, در پستی که دقیقا پشت سر مهاجم تیم گرانت هولت می باشد.

هولت مهاجم ویگان نیز پس از بازی به تمجید از این ستاره جوان پرداخت علی رغم اینکه او درباره این جوان گفته است که او “در تمرینات بد است”.

“شما می دانید چه انتظاری باید از او داشته باشید, او از لحاظ تمرین کردن بدتر از من است.”

“او بااستعداد است. او در پست های مختلفی بازی کرده است که شامل پست مهاجم نیز می شود, جایی که او دوست ندارد بازی کند اما باید بازی کند.”

“اگر او این روند پیشرفت را ادامه دهد و خوب در زمین, بازی کند, چون او به روند گلزنی خود ادامه می دهد, اما او بسیار بااستعداد است و ما بسیار خوش شانس هستیم که او را در تیم خود داریم.”

“اگر ما او را تمام فصل در اختیار داشته باشیم, به نفع ما خواهد بود.”

به نظر می رسد پاول خریدی فوق العاده برای ویگان بوده است و اگر او این بازی های خوبش را ادامه دهد, مطمئنا برای بازی در ترکیب اصلی منچستریونایتد انتخاب خواهد شد.

شما می توانید گل زیبای نیک پاول به روبین کازان را از لینک زیر دانلود کنید. (مدت زمان:29 ثانیه, حجم:1/69 مگ)

دانلود

۰ Comments