جایگزین مسیر

گلزنی رونی برای انگلستان

by | مهر , ۲۶ , ۱۳۹۱

در بازی معوقه انگلستان برابر لهستان، رونی موفق شد برای انگلستان گلزنی کند اما بازی در نهایت 1-1 به پایان رسید.

وین رونی در نیمه اول تیم میهمان را پیش انداخت اما در نیمه دوم تیم لهستان توانست گل مساوی را به ثمر برساند، انگلستان با این یک امتیازی که از این بازی گرفت با یک امتیاز بیشتر نسبت به منتونگرو در صدر جدول قرار گرفت.

رونی این گل را تقریبا مشابه گل ونپرسی به کلوژ با شانه به ثمر رساند ، پس از اینکه جراررد ضربه کرنر را زد ، رونی توانست با شانه توپ را وارد دربازه کند و این سومین گل رونی در هفته جاری برای کشورش بود.

تام کلورلی هم در میانه زمین خوب بازی کرد و سخت تلاش کرد و یک شوت هم زد که به کنار دربازه رفت ، اما تیم میهمان در حالی که رونی را در کارهای دفاعی شرکت میداد، بازی را در دست گرفت. دنی ولبک به جای دفو وارد زمین شد و خیلی سریع یک خطر جدی به وجود آورد،ولبک توپ را از بازیکن حریف گرفت و بعد به رونی پاس داد اما ضربه رونی راهی به دربازه پیدا نکرد.

در نهایت اشتباه لسکات و جو هارت برای انگلستان گران تمام شد و روی یک ضربه کرنر گلیک از اشتباه دو بازیکن سیتی نهایت استفاده را برد و بازی را به تساوی کشاند و هواداران تیم میزبان را به وجد آورد.

هاجسون 17 دقیقه به پایان بازی تصمیم گرفت که رونی را بیرون بیاورد و با وارد کردن آلکس چمربلین وینگر تیم آرسنال،رو به بازی کلاسیک بیاورد،اما این فایده ای نداشت و بازی 1-1 به پایان رسید. تام کلورلی و مایکل کریک تمام 90 دقیقه را در زمین حضور داشتند.

۰ Comments