جایگزین مسیر

گواردیولا : بازی مقابل تیمهای انگلیسی هیچ وقت ساده نبوده !

by | فروردین , ۲۰ , ۱۳۹۳

سرمربی جوان بایرن مونیخ، انتظار بازی سختی را در مقابل منچستریونایتد دارد؛ اگرچه این مرد اسپانیایی اطمینان دارد که می تواند شیاطین سرخ را از رقایت های لیگ قهرمانان حذف کنند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – تیم بایرن در بازی رفت در الدترافورد یک تساوی 1-1 بدست آورد و در سه بازی گذشته نیز پیروز نشده است. آنها همچنین برای اولین بار در فصل جاری بوندسلیگا مقابل آگسبورگ تن به شکست دادند. اگرچه بایرنی ها شانس بیشتری برای خود قائل هستند، اما صحبت های گواردیولا نشان می دهد آنها امشب آزمون سختی خواهند داشت.

وی در خصوص بازی امشب در کنفرانس خبریش گفت :

در بازی های یک چهارم نهایی شما شانس مجددی ندارید. فشار برروی ما زیاد است, اما ما همیشه در این شرایط خوب کار کرده ایم. بازیکنان ما بعد از تجربه بازی رفت، حالا می دانند بازیکنان یونایتد چگونه بازی می کنند و نقاط ضعف و قوت آنان را می دانند.

یونایتد تیم بزرگی است . قبل از بازی رفت در الدترافورد ، همه در مورد بایرن صحبت می کردند؛ اما حالا هرکسی میدونه که منچستر حالا در مونیخ هم میتونه به پیروزی برسه اما ما در خونه بازی می کنیم و این یه فاکتور مهمه و به کمک طرفدارامون میتونیم پیروز این بازی باشیم. البته بازی مقابل تیمای انگلیسی هیچ وقت ساده نبوده. من تصور میکنم اونها بیشتر دفاعی بازی کنن و بیشتر چشم به ضد حمله ها داشته باشن ؛ کاری که خیلی خیلی خوب اونو انجام میدن

وقتی از گواردیولا در مورد تمرین برای ضربات پنالتی سوال شد ، وی اینگونه پاسخ خبرنگاران را داد :

به نظر من ضربات پنالتی بیشتر از اونکه به مهارت و تکنیک بازیکن مربوط بشه ، به جرات و شهامت بازیکن برای پنالتی زدن مربوطه ؛ ما فقط 14 بازیکن اصلی داریم که بخوان پنالتی بزنن و مسلما انتخابهامون محدوده ! اگه ما در جریان بازی پیروز بشیم صعود میکنیم وگرنه حذف خواهیم شد !

۰ Comments