جایگزین مسیر

گیگز:”تیاگو بازیکن با استعدادی است”

by | تیر , ۲ , ۱۳۹۲

اسطوره ی ولزی منچستر یونایتد بیان میکند که در چند بازی که از تیاگو الکانترا هافبک تیم بارسلونا دیده است وی را استعدادی ناب در یافته است ولی در مورد احتمال حضور تیاگو در الدترافورد مطلب خاصی را عنوان نمی کند.

.

.

.

.

.
پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – رایان گیگز در گفتگو با روزنامه ی مارکا بیان کرد:
” من چندین بازی از تیاگو دیده ام”
“او بازیکن خوبی است ولی همیشه گمانه زنی هایی راجب انتقال بازیکن های خوب به یونایتد وجود داشته است . باید صبر کرد و دید ایا این انتقال انجام می شود یا نه ولی تیاگو یک بازیکن فوق العاده با استعداد است”
رایان گیگز بازیکنی که نزدیک به 26 سال در الدترافورد به سر میبرد و در سن 40 سالگی نیز به بازی خود ادامه خواهد داد در مورد شرایط کنونی اش توضیح داد:
“عوامل بسیاری موجب شدند تا این مدت طولانی به بازی کردن ادامه دهم . مهمترین عامل هم سخت کوشی و تلاش زیاد می باشد و بعد از ان هم کار کردن زیر نظر یک مربی فوق العاده برای یک مدت طولانی و بعد از ان میتوانم به حضور بازیکنان با کیفیت در کنار خود اشاره کنم. همچنین شما باید ازبدن خود به خوبی نگهداری کنید و از نظر روحی نیز کاملا ارامش داشته باشید. در کنار این عوامل انگیزه ی بسیار خوبی نیز باید داشته باشید.”
“بله،کم کم دارد زمانش فرا میرسد (زمان بازنشستگی) . من هنوز تصمیم خاصی مبنی بر اینکه بعد از بازنشستگی چه کاری انجام دهم نگرفته ام. سرمربی گری ، هدایت تیم جوانان و یا تبدیل شدن به یک مدیر چه کسی میداند؟ . من میخواهم برای این تصمیم کمی اماده تر شوم . من طی دو یا سه سال اینده تصمیم نهایی خودم را خواهم گرفت . زمانی که کاملا اماده باشم”

۰ Comments