جایگزین مسیر

رسمی اما تلخ:گیگزی اعلام بازنشستگی کرد

by | اردیبهشت , ۲۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-

امروز روز مهمی برای هوداران یونایتد بود چرا که بالاخره لوئیس ون خال به عنوان سر مربی یونایتد اعلام شد و باید امیدوار بود در سال های اینده یونایتد با او بسیار خوب کار کند.اما خبر بسیار مهم دیگر خداحافظی مرد تمام نشدنی یونایتد رایان گیگز در 41 سالگی بود.

او در پیامی به هوادارن یونایتد به صحبت پرداخته و رسما فوتبال را برای همیشه کنار گذاشت.

گیگزی به شبکه باشگاه گفته است:

“من می خواهم از این فرصت استفاده کنم و بازنشستگی خود را اعلام کنم.فصل جدید هیجان جدیدی را در من ایجاد می کند و امیدوارم خوب کار کنیم.من بی اندازه افتخار می کنم و خوشحالم که خوش شانس بودم تا 963 بازی برای بهترین باشگاه دنیا انجام بدهم و 64 بازی برای کشورم ولز.

رویای من همیشه بازی برای منچستریونایتد بوده است و هم اکنون اندوهگین هستم که دیگر بازی نخواهم کرد.من به اندازه کافی خوش شانس بودم که در کنار بهترین های دنیا و با هدایت بهترین مربی تاریخ سرالکس فرگوسن بازی کرده ام و از همه مهمتر در کنار بهترین هواداران دنیا بوده ام.

من می خواهم از تمامی کارکنان باشگاه تشکر کنم چرا که بدون نلاش انها من هیچگاه این موفقیت ها را بدست نمی اوردم.من می خواهم 34  مقامم را با انها شریک سازم.من می خواهم از تمامی دوستان و خانواده ام که به من عشق ومحبت ورزیده اند تشکر کنم.

غرور,غم,اندوه و هیجان بسیاری را تجربه کرده ام اما از امروز به فصل بعد امیدوام و از هواداران یونایتد می خواهم به کارهای سران یونایتد اعتقاد داشته باشند.ما همه کار خواهیم کرد تا یونایتد دوباره به جایگاهی که به ان تعلق دارد برگردد.

من امیدوارم تا در فصل اینده ام در هر لحظه شما را همراه خود داشته باشیم چرا که بهترین هواداراهای جهان می باشید.

فصل بعد می بینمتان.”

همچنین مدیر اجرای یونایتد وودوارد به تمجید از رایان گیگز پرداخت و گفت:

“رایان گیگز یکی از بزرگترین بازیکنانی است که پیراهن یونایتد را پوشیده است و لیگ انگلستان دیگر همچین بازیکنی را به خود نخواهید دید.

او تجسم یک بازیکن کامل است و همیشه هیجان بازی کردن را در خود داشت و او اخرین کسی بود که از کلاس 92 در جمع یونایتد مانده بود.اول فصل او هیجان بسیاری داشت و در فصل گذشته برای ما بسیار خوب کار کرده است اما به نظرم هم اکنون بهترین زمان برای پایان دادن به 25 سال دستاورد و قهرمانی بود.”

به نظر می اید هم اکنون فصل جدیدی از زندگی گیگز در اولدترافورد اغاز خواهد شد.ما دیگر در زمین بازی هیچ یکی از اعضای کلاس 92 را نخواهیم دید و جوجه های فرگی به همراه او دیگر با ما نخواهند بود.

soc_ferguson_09

متن نامه رایان گیگز:

716D1BB9A8584F33BB8B6F2D37FC7501.ashx

 

۰ Comments