جایگزین مسیر

گیگز: بازیکنان را به جای مربی سرزنش کنید

by | مهر , ۱۳ , ۱۳۹۲

رایان گیگز می گوید بازیکنان باید به خاطر شروع ضعیف تیم در لیگ برتر مورد سرزنش قرار بگیرند نه سرمربی جدید تیم, دیوید مویز.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن ولزی که اخیرا رکورد بیشترین حضور در رقابت های لیگ قهرمانان را در تساوی 1 بر 1 برابر شاختار شکست, می گوید بازیکنان باید مسولیت عملکرد ضعیف تیم را برعهده بگیرند.

گیگز در مصاحبه با اسکای اسپورتس گفت: سر آلکس مربی بی نظیری بود و تاثیر زیادی بر روی تیم و باشگاه داشت.

“ما چنین شخصی را از دست دادیم اما من فکر نمی کنم این مسئله بهانه ای باشد زمانی که بازیکنان به اندازه ای که می توانند خوب بازی نمی کنند. ما در مقام یک تیم خوب بازی نمی کنیم.”

“ما مشکلات مصدومیت که در گذشته داشتیم را در حال حاضر نداریم. عذری وجود ندارد.”

“شروع خوبی برای فصل جاری لیگ برتر نبود اما اتفاق خوب این است که ما زمان زیادی داریم تا این شرایط را عوض کنیم.”

“نتایج نشان دهنده این مسئله است که ما به آن اندازه که توان داریم, بازی نکرده ایم اما ما از کیفیت بازیکنانمان مطلع هستیم.”

“ما قهرمان بودیم, بنابراین ما کیفیت خودمان را سال گذشته نشان دادیم و باید دوباره نشان دهیم.”

شیاطین سرخ امسال بدترین شروع خود در لیگ برتر را از سال 1989 به بعد تجربه می کنند, اما از آن سو نیز شیاطین سرخ امسال با سخت ترین قرعه در هفته های ابتدایی لیگ روبرو شده بودند.

شاگردان دیوید مویز پس از پیروزی بیرون از خانه برابر سوانزی سه بازی سخت با رقیب های مستقیم خود در لیگ برتر داشتند. آنها ابتدا در الدترافورد به مصاف چلسی رفتند و سپس در بیرون از خانه برابر لیورپول و سیتی قرار گرفتند.

اکنون شیاطین سرخ در بازی خارج از خانه دیگری برابر ساندرلند صف آرایی خواهند کرد. فرصتی خوب برای شاگردان مویز است تا دوباره به مسیر پیروزی برگردند.

۰ Comments