جایگزین مسیر

گیگز: ماتا می تواند بازیکن بی نظیری باشد

by | بهمن , ۱۵ , ۱۳۹۲

رایان گیگز اسطوره منچستریونایتد معتقد است که خوان ماتا توانایی تبدیل شدن به بازیکن بزرگی در منچستریونایتد را دارد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – در زمانی که ماتا در والنسیا بازی می کرد, ماتا گفته بود که مجذوب بازی و شخصیت رایان گیگز اسطوره یونایتد می باشد, اکنون به نظر می رسد پس از اینکه گیگز مهارت های ماتا را برای اولین بار در تمرینات دیده است, اکنون او نیز احساس مشابه ای نسبت به این ستاره اسپانیایی شیاطین سرخ دارد.

در مصاحبه ای اختصاصی با شبکه باشگاه, از رایان گیگز این سوال شد که آیا گران قیمت ترین خرید تاریخ یونایتد می تواند یکی از برترین بازیکنان برتر تمام دوران یونایتد شود. گیز این چنین پاسخ داد: واضح است که او این استعداد را دارد.

“من نمی خواهم فشار زیادی بر روی او وارد کنم اما دلیلی نمی بینم که او به چنین بازیکنی تبدیل نشود.اگر او هر هفته بازی کند(برای ما), من فکر می کنم که آمدن به اینجا همزمان با بازی کردن برای تیم ملی اسپانیا, به او کمک خواهد کرد. تیم ملی اسپانیا ترکیب عالی از بازیکنان دارد, به همین خاطر اگر ما بازیکنی در منچستریونایتد داشته باشیم که به طور مرتب در ترکیب تیم ملی اسپانیا بازی می کند, عالی خواهد شد زیرا آنها در حال حاضر تیم خوبی دارند.”.

“بازیکنان تنها همانند هواداران هستند. هنگامی که آنها می بینند که بازیکنان باکیفیتی به تیم می آید, هیجان زده می شوند و شما می توانید این مسئله را در تمرینات نیز ببینید. این مسئله انگیزه مضاعفی به همه می دهد.”

“او به خوبی در تیم جا افتاده است. واضح است که ما در طول سه سال گذشته در برابر او بازی کرده ایم و از کیفیتی که او دارد, آگاه هستیم. او سریعا آماده بازی شده است و به خوبی انگلیسی صحبت می کند – انگلیسی بهتر از اکثر بچه های تیم!”

۰ Comments