جایگزین مسیر

گیگز: پایان بازی ام در یونایتد بهتر از این نمی توانست باشد

by | بهمن , ۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – اسطوره یونایتد رایان گیگز معتقد است که تصور پایانی بهتر از این را برای دوران بازی اش در یونایتد نداشته است

رایان گیگز پر افتخار ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر سال پیش بعد از انجام 632 بازی در لیگ برتر ، به ثمر رساندن 109 گل و 13 قهرمان شدن در این لیگ به کار خود پایان داد.

آخرین بازی او در الدترافورد مربوط به ماه می سال پیش و پیروزی 3-1 در مقابل هال سیتی است که او 20 دقیقه برای تیمش بازی کرد. گیگز در آن بازی به جای تام لاورنس وینگر جوان ولزی سابق یونایتد وارد زمین شد

cq5dam.thumbnail.490.338.margin

گیگز در گفتگویی با شبکه لیگ برتر گفت:

” نمی توانست از این بهتر باشد. من مربی بودم ، به بازیکنان جوان شانس بازی دادم ، به جای تام لاورنس -یکی از آن بازیکنان  جوان – وارد زمین شدم و با این بازی به کار خودم در الدترافورد پایان دادم.”

گیگز 41 ساله که اکنون دستیار اول لوییز فن خال است می گوید که هدایت کردن بازیکنانی که تا کنون در کنارشان بازی میکرده است کار سختی نیست:

” این کاری است که من به عنوان بازیکن هم انجام می دادم. من بین دو نیمه و بعد از بازی با بازیکنان صحبت می کردم و این چیز جدیدی برای من نبود. من یک طرفدار یونایتد هستم ، یک بازیکن یونایتد و یک برنده. من میخواهم که برنده بشوم و اگر بازیکنی کارش را به درستی انجام ندهد به او می گویم چه به عنوان بازیکن چه مربی. این هیچ وقت برای من مشکلی نبوده است.”

JS35534677

۰ Comments