جایگزین مسیر

یانوزای بهتر از مسی و رونالدو در سن مشابه

by | اردیبهشت , ۱۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –

خبرگزاری دیلی میل در مقاله ای به بررسی عدنان یانوزای ستاره جدید یونایتد پرداخته و با مقایسه اماری او مشخص کده است عدنان به مراتب از 18 سالگی مسی و رونالدو دیگر ستاره اولدترافورد بهتر است.

دستمزد:

عدنان یانوزای در سن 18 سالگی ماهانه 30000 هزار پوند دریافت می کند در حالی که رونالدو و مسی در این سن زیر 20000 هزار پوند حقوق می گرفتند.این در حالی است که اگر عدنان به PSG می پیوست شاید یک رکورد دست نیافتنی در مورد قیمت بازیکن جوان و دستمزد بازیکن جوان از خود به جا می گذاشت اما او در یونایتد باقی ماند و قراردادی 5 ساله بست.

تعدادی بازی:

عدنان در این فصل 34 بازی انجام داده است و نقش کلیدی در بازی های یونایتد داشته است در حالی که مسی در 18 سالگی تنها 21بازی برای بارسا انجام داد در حالی که در 13 تای انها در اواخر بازی به میدان امد و رونالدو در 24 بازی حضور داشت که 9 بازی به عنوان جانشین بود.

تاثیر گذاری:

یانوزای با این سن کم به طور میانگین از 10 امتیاز 7.8 را در کل فصل گرفته است در حالی که این امتیاز برای مسی و رونالدو در 18 سالگی به ترتیب 7 و 7.1 بود.

رفتار حرفه ای:

عدنان در 18 سالگی بسیار پخته عمل می کند و با این همه خطایی که بر رویش رخ می دهد از کوره در نمی رود و بچه گانه برخورد نمی کند و به خوبی در این سن می تواند فشار بازی در تیمی مانند یونایتد را در خود هضم کند.البته باید گفت مسی تا حد زیادی در این مورد با عدنان شباهت دارد اما مواردی بود که رونالدو نمی توانست احساساتش را کنترل کند.او به هیچ وجه دست پاچه عمل نمی کند و بسیار مسلط است.

عبور از حریف:

ستاره 18 ساله یونایتد به طور میانگین در دقایق حضورش در هر 7 دقیقه یک بازیکن از حریف را پشت سر گذاشته است در حالی که رونالدو دارای رکورد 13 دقیقه و مسی رکورد 15 دقیقه می باشد.تکنینیک بالای عدنان کاملا مشهود است.

دوندگی:

عدنان نسبت به دو ستاره اکنون فوتبال در 18 سالگی 3.2 کیلومتر بیشتر میدود.

با این وجود می توان نتیجه گرفت در صورت مدیریت استعداد عدنان او پتانسیل تبدیل شدن به بهترین در جهان را دارد و مربیان یونایتد باید مواظب باشند تا او از مسیرش خارج نشود و تمرکزشرا بر روی تبدیل به ستاره ای بزرگ شدن بگذارد.

به نظر شما عدنان می تواند در حد و اندازه های بهترین بازیکنان جهان خود را نشان دهد؟؟

۰ Comments