جایگزین مسیر

یانوزای ستاره جوان یونایتد در ژانویه میتواند قرض داده شود

by | دی , ۲ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-ستاره بلژیکی منچستر یونایتد تلاش کرده است تا جایگاهی در کنار لوییس فن خال پیدا کند و پیشنهادهایی از تیم های اسپانیایی و ایتالیایی دارد .

طبق گزارشات سایت میرور لوییس فن خال در نظر دارد با قرض دادن عدنان یانوزای در ژانویه به آینده شغلی او ضربه آغازی بزند.مربی سابق منچستر یونایتد، دیوید مویس نیز قصد دارد او را به رئال سوسیه داد بیاورد و حتی درخواست هایی از طرف باشگاه اینتر میلان بوده است.

این برای یونایتد ها وسوه کننده است اما آن ها شاید ترجیح بدهند که این بازیکن 19 ساله به یک باشگاه از لیگ جزیره برود تا برای حضوری دوباره در الدترفورد آماده شود.یونایتد تا حالا درخواست هایی مبنی برقرض دادن یانوزای تا پایان فصل را نیز داشته است.مربی تیم هال سیتی ،استیو بروس با ارتباطات خود در الدترافورد در حالی که به نظر می رسد به دنبال قوی کردن ترکیب خود است به دنبال جذب این بازیکن جوان است.

یانوزای فصل پیش زیر نظر مویس قرار داد پنج ساله به امضا رساند و حتی پیشنهاد بازی برای تیم ملی انگلستان را نیز داشت.اما این فصل زیر نظر لوئیس فن خال عملکرد بی ثباتی داشته است و این به خاطر گزینه های زیاد فن خال در خط حمله است.

تیم منچستر یونایتد هنوز باور دارد که این بازیکن جوان آینده بزرگی در پیش دارد اما واضح است که او برای افزایش پیشرفت خود نیاز به بازی کردن دارد.

۰ Comments