جایگزین مسیر

یانگ:قضاوت ها در مورد “دایو”های من ناعادلانه است.

by | آذر , ۲۲ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد.اشلی یانگ ادعا می کند اتهام متمارض بودن کاملا ناعادلانه است و همه چیز به داورها بستگی دارد.

 

 

به گزارش اسکای اسپورتس، اگرچه سرآلکس فرگوسن و دیوید مویس از رفتار اشلی یانگ در محوطه جریمه انتقاد کرده اند اما ظاهرا او قصد ندارد رفتار خود را تغییر دهد.
یانگ بارها در مطبوعات گفته است: “این نظر آن هاست؛ من متوجه حرف های مردم و رسانه ها هستم اما تمارض هم یک حرفه ای گری است و داوران می توانند با دقت بیشتر متوجه تمارض من بشوند!”

یانگ در بازی منچستر یونایتد در برابر کریستال پالاس به علت تمارض در محوطه جریمه اخطار گرفت؛ هرچند در همان بازی وی موفق شد در صحنه ای مشکوک یک پنالتی را از بازیکان کریستال پالاس بگیرد. اما اوج کار او در بازی منچستر یونایتد در برابر رئال سوسیداد بود جایی که وی در مقابل دیدگان داور با یک حرکت نمایشی موفق شد یک خطار را از بازیکنان سوسیداد در محوطه جریمه بگیرد.

وی در باره این دو بازی اظهار داشت: “من بازی پالاس را به خوبی به یاد می آورم. در آن بازی من یک اخطار گرفتم اما پس از آن موفق به گرفتن یک پنالتی نیز شدم!

اما در بازی در برابر سوسیداد، شاید آن صحنه یک پنالتی صد در صد نبود اما در هر صورت نظر داور بود و من مقصر نیستم.”

وی در پایان افزود: “این موضوع که داوران اشتباه می کنند تقصیر من نیست و من واقعا درک نمی کنم چرا مردم همیشه من را مقصر می دانند و از من به عنوان یک “دایور” یاد می کنند.”

ashley+young+dive+man+utd

 

۰ Comments