جایگزین مسیر

یانگ از صعود به مرحله بعد جام حذفی خوشحال شد

by | بهمن , ۲۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

اشلی یانگ هافبک منچستریونایتد از اینکه به پیروزی تیمش برابر پریستون و صعود به دور یک چهارم نهایی برای رویارویی با آرسنال کمک کرد خوشحال است.

یونایتد پس از اینکه میزبان با گل زودهنگامش پس از شروع نیمه دوم توسط اسکات لیرد عقب افتاده بود بازگشت چشمگیری داشت , و به لطف گل های آندر هررا , مارونه فلاینی و وین رونی موفق به پیروزی شد.

یانگ به دستور لوئیس ون خال به جای فالکائو وارد بازی شد و این هافبک بعد از بازی عزم بازیکنان را ستایش کرد.

او به MUTV گفت:”ما روح مبارزه ای از خود نشان دادیم که در طول امسال همیشه آن را داشتیم. ما یک گل دریافت کردیم اما خودمان را به بازی برگرداندیم.”

“خوردن گل نا امیدکننده بود وقتی تمام بازی در اختیار ما بود.ما مجبور بودیم برای بازگشت به بازی مبارزه کنیم.ما قبل از بازی گفتیم که می خواهیم برای صعود به دور یک چهارم نهایی پیروز شویم. ما این کار را انجام دادیم و خوشحالیم.”

“مدیر گفت می خواهد همه چیز را تغییر دهد وقتی من به بازی آمدم.هر سیستمی او می خواهد بازی کند , ما همه برای انجام یک کار آنجا هستیم.ما بازیکنهای زیادی داریم که می توانند در پست های زیادی بازی کنند.”

یونایتد کمی پس از اینکه یانگ به بازی آمد موفق به گلزنی توسط هررا شد قبل از اینکه به دور بعد جام حذفی برابر آرسنال صعود کنند.

یانگ گلزنان یونایتد را مورد تحسین قرار داد و و خوشحال بود که بازی بعدی در اولدترافورد انجام می شود.

او گفت:”در مورد مارونه , من دوست ندارم مقابل او بازی کنم.تعداد انگشت شماری مدافع می توانند برابر او بازی کنند و او این عملکردش را دوباره نشان داده است.من بعد از عملکردش در بازی دیشب برای او خوشحالم.من فکر می کنم او سزاوار آن است.”

“وین در تمرینات روی پنالتی زدن کار می کند.ما آن را هر هفته می بینیم و من از دیدن گلزنی او خوشحال هستم.”

“صادقانه بگویم ما خوشحالیم که میزبانی را بدست آوردیم.ما می دانیم بازی با آرسنال برای رسیدن به فینال جام حذفی سخت است.من مطمئنم اگر ما عملکرد خوبی داشته باشیم می توانیم پیروز شویم.”

 

۰ Comments