جایگزین مسیر

انتقال پوگبا به منچستر بسیار عالی است

by | مرداد , ۱۲ , ۱۳۹۵

انتقال پوگبا به منچستر بسیار عالی است

پایگاه هواداران منچستریونایتد-دوایت یورک از برگشت پول پوگبا به منچستر یونایتد حمایت کرده است .این هافبک فرانسوی در مراحل پایانی برگشت به منچستر یونایتد قرار دارد با با این انتقال چهارمین خرید بزرگ مورینیو در منچستر خواهد شد .

صحبت های متفاوتی درباره نقل و انتقال پوگبا انجام شده است و یورک گفته است که او نقش پاتریک ویرا برای آرسنال را در منچستر انجام خواهد داد .

او گفت :

شما درباره پوگبا از من پرسیدید که آیا از بیل , رونالدو و مسی بهتر است ؟ نه این طور نیست .

آیا او مانند اسکولز است که بازی را کاملا در دست بگیرد و بر میانه میدان حکم فرمایی کند و در یک فصل ۱۸ یا ۱۹ گل بزند ؟ نه او این طور هست نیست .

او بیشتر شبیه پاتریک ویرا است . او در خط میانی حضور دارد و بیشتر رو به جلو بازی میکند و بیشتر تمایل به نفوذ دارد . من مطمئنم که پوگبا به بزرگترین بازیکن منچستر تبدیل خواهد شد . او قطعا در خط هافبک دفاعی نمیتواند بازی کند در یورو مشاهده کردیم که نتوانست توانایی های همیشگی خود را بروز دهد . او باید رو به جلو بازی کند و نزدیک به دروازه باشد تا توانایی های خود را نشان دهد .

مورینیو بازیکنان بزرگ و خاص را دوست دارد و پوگبا میتواند در خط هافبک بازی کند و او میتواند زوج خوبی را با مورگان اشنایدرلین تشکیل دهد .

۰ Comments