جایگزین مسیر

یوسین بولت: بازی در منچستر هنوز هم امکان دارد

by | خرداد , ۱۶ , ۱۳۹۲

یوسین بولت معتقد است بازنشستگی سرآلکس فرگوسن حضور یوسین بولت در ترکیب منچستر را سخت تر کرده است.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – یوسین بولت ناراحتی خود از بابت بازنشستگی سرآلکس فرگوسن ابراز کرد اما هنوز امیدوار است اولین بازی خود را در منچستریونایتد انجام دهد.

این اسطوره دو سرعت المپیک گفت روزی که فرگوسن از سمت سرمربیگری یونایتد پس از 26 سال کنار کشید برای او روز سختی بوده است.

این دونده جامائیکایی یکی از معروف ترین هوداران منچستریونایتد است و چند ماه قبل از او دعوت شده بود تا به الدترافورد بیاید و سه مدال طلایی که در بازی های المپیک 2012 لندن کسب کرده است به هواداران نشان دهد.

.

.

فرگوسن در گذشته گفته بود که منچستریونایتد می تواند شانسی به بولت دهد تا در بازی خیریه او برای یونایتد به میدان رود, هر چند این مسئله تحقق نیافت.

حالا که دوست صمیمی بولت فرگوسن تصمیم گرفت تا از سمت خود کناره گیری کند, به نظر می رسد شانس یوسین برای بازی در یونایتد کمتر شده باشد.

با این حال, بولت تصمیم ندارد از رویای خود که بازی کردن برای شیاطین سرخ می باشد, دست بکشد, هرچند که او قبول دارد اکنون پس از اینکه دیوید مویز سکان هدایت منچستر را در دست گرفته و با آن تبسمی که بر چهره اش دارد, سخت به نظر می رسد بولت بتواند برای یونایتد بازی کند.

.

.

بولت گفت: من باید اعتراف کنم روز سختی برای من بود, قبول اینکه سرآلکس فرگوسن بازنشسته شده است, سخت است.

او مربی بزرگی بود و در منچستریونایتد عملکرد خوبی داشت و برای ما جام های بسیاری به ارمغان آورد.

من و آلکس با هم دوست بودیم, بنابراین من فکر می کنم که حالا با آمدن مربی جدید, شانس من برای بازی کردن در یونایتد کمی سخت تر شده است, اما من فکر می کنم من کیفت لازم را دارم.

یوسین بولت مشهور به این است که طبع شوخی دارد و دوست صمیمی او, سرآلکس فرگوسن به احتمال زیاد از جوک های او اذت برده است.

۰ Comments