جایگزین مسیر

یونایتد آماده ارائه پیشنهادی 10 میلیون یورویی به متئو کواچیچ

by | اسفند , ۲۷ , ۱۳۹۲

خبرگزاری اسپورت مدیاست دیروز مدعی شده است که منچستریونایتد آماده ارائه پیشنهادی 10 میلیون یورویی برای خرید هافبک کروات اینترمیلان, متئو کواچیچ می باشد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – در چند ماه گذشته, باشگاه منچستریونایتد بارها با انتقال متئو کواچیچ از اینترمیلان به یونایتد لینک شده است. این هافبک اینترمیلان پیشرفت خوبی در این تیم ایتالیایی داشته است و او را با لوکا مودریچ هافبک سرشناس کروات رئال مادرید مقایسه می کنند.

کواچیچ می تواند در پست های مختلفی در خط هافبک بازی کند و در حالی که تنها 19 سال دارد, 24 بازی در سری آ در فصل جاری برای اینتر انجام داده است. البته در اکث این دیدارها اون به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته است.

کواچیچ تا تابستان 2017 با اینتر قرارداد دارد و باشگاه میلانی هیچ نگرانی درباره جدایی او ندارد و قصد دارد به همراه این بازیکن جوان و خریدهای آتی خود دوباره اینترمیلان را به روزهای اوج خود برگرداند.

آنها تا این لحظه نمانیا ویدیچ بازیکن منچستریونایتد که در پایان فصل قراردادی دیگر با یونایتد ندارد را بدون پرداخت هیچ مبلغی به تیم خود اضافه کرده اند و قصد دارند بازیکنان دیگری همچون پاتریس اورا و باکاری سانیا را در تابستان آینده به خدمت بگیرند.

اسپورت میداست روز دوشنبه مدعی شده است که منچستریونایتد آماده ارائه پیشنهادی 10 میلیون یورویی برای خرید این بازیکن است. مطمئنا باشگاه های زیادی برای خرید کواچیچ تمایل نشان خواهند داد و دیوید مویز تنها مشتری این بازیکن جوان و آینده دار نخواهد بود.

دیوید مویز می داند که باید ترکیب تیم خود را در تابستان آینده با خریدهایی بزرگ و شاید خریدهایی کوچک مثل کواچیچ تقویت کند. علی رغم اینکه خبر می رسد دیوید مویز بودجه هنگفتی در تابستان آینده خواهد داشت, این مربی اسکاتلندی باید نقاط زیادی از ترکیب فعلی یونایتد را ترمیم کند.

۰ Comments