جایگزین مسیر

یونایتد آماده ارائه پیشنهاد جداگانه برای بینز و فلاینی

by | مرداد , ۲۹ , ۱۳۹۲

انتظار می رود, منچستریونایتد پیشنهادهای جداگانه ای برای خرید ماروئن فلاینی و لیتون بینز به اورتون ارئه کند.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – باشگاه اورتون پیشنهاد 16 میلیون پوندی مویز برای ماروئن فلاینی را “مسخره وتوهین آمیز” خواند, پیشنهادی که کمتر از قیمتی بود که مویز چهر سال قبل برای خرید این بازیکن در اورتون پرداخت کرده بود, چندی قبل نیز پیشنهاد 12 میلیون پوندی یونایتد برای بینز نیز رد شده بود. این پیشنهاد هفته گذشته از سوی اد وودوارد مدیر اجرایی باشگاه ارائه شد, اما مدیر اورتون بیل کنرایت از مبلغ این پیشنهاد خشمگین شد و نگران این مسئله است که این انتقال باعث شکست روبرتو مارتینز در اولین فصل حضورش در اورتون شود.

اورتون قبلا هم اظهار داشته است که علاقه ای برای فروش بینز ندارد و تلاش می کند فلاینی را هم حفظ کند, اگرچه احتمال دارد پیشنهادی بهتر از سوی یونایتد برای این بازیکن بلژیکی راه را برای این انتقال مرتفع کند. در صورتی که یونایتد پیشنهادی جداگانه و بیشتر برای این بازیکنان ارائه کند, احتمال نهایی شدن این دو انتقال بیشتر می شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه اورتون, آلن میرز گفت: اورتون پیشنهادی از سوی منچستریونایتد برای دو بازیکن خود دریافت کرده است. این پیشنهادات بلافاصله رد شدند به دلیل اینکه مسخره و توهین آمیز بودند. باشگاه نخواسته است جزئیات این مسئله علنی بشود, زیرا آمادگی تیم برای بازی آغازین فصل جدید لیگ برتر برای روبرتو مارتینز حیاتی می باشد و نمی خواهد به هیچ شکلی این تمرکز ازبین رود.

احتمال می رود در صورت جدایی فلاینی, مارتینز جیمز مک کارتی را از ویگان اتلتیک به خدمت بگیرد و گرت بری را به طور قرضی از منچستر سیتی به خدمت بگیرد. با این وجد, باشگاه اورتون از آینده فلاینی در باشگاه اکنون مطمئن است. زیرا بندی که در قرارداد او بود و باعث می شود این بازیکن با مبلغی پایین یعنی 23/5 میلیون پوند این باشگاه را ترک کند اکنون که از 31 جولای گذشته ایم دیگر اعتبار ندارد و باشگاه با مبلغی پایین تر از این عدد این بازیکن را قصد ندارد بفروشد. باشگاه منچستریونایتد در چند ماه گذشته هیچ حرکتی برای خرید این بازیکن انجام نداد تا اکنون نتواند با مبلغی پایین تر از 23/5 میلیون پوند او را به خدمت بگیرد.

اورتون پیش بینی می کرد که پیشنهادی بسیار پایین از سوی یونایتد پس از 31 جولای ارائه شود و او پنجشنبه گذشته قبل از اینکه این پیشنهاد 28 میلیون پوندی ارائه شود, گفت: هنگامی که شما از لحاظ مالی در موقعیت مستحکمی هستید, هرگز بازیکنی را با مبلغی کمتر از مبلغ ثبت شده در بند قراردادش نمی فروشید. مویز این هافبک بلژیکی را در سال 2008 با مبلغ 15 میلیون پوند از استاندارد لیژ خرید, ارزش او به 17/5 میلیون پوند بعلاوه افزونه هایی برای قرارداد رسید. استاندارد لیژ 20 درصد از هر سودی که از فروش این بازیکن اورتون تصاحب کند, بدست می آورد و اکنون باشگاه اورتون بر طبق بند آخرین قرارداد این بازیکن, در ازای فروش او 30 میلیون پوند می خواهد.

مویز و وودوارد تلاش می کنند تا  اولین خرید مهم خود را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی انجام دهند, آنها پیش تر در خرید فابرگاس شکست خوردند, بازیکنی که هدف اول مویز در پنجره نقل و انتقالات بود, این هافبک به طور علنی از علاقه خود برای ماندن در بارسلونا صحبت کرد.

مارتینز این مسئله را هم فراموش نمی کند که فروش فلاینی غیرممکن نیست, او هفته گذشته درباره وضعیت حال حاضر فلاینی در باشگاه گفت: اگر پیشنهادی روی میز باشد, ما به این فکر می کنیم. اما باور نمی کند که چرا مویز قبول نمی کند که در خرید بینز شکست خورده است. یونایتد در ماه جولای گفت که پیشنهاد 12 میلیون پوندی آنها برای بینز, آخرین پیشنهاد آنها می باشد و هر تصمیمی مبنی بر ارائه دوباره این پیشنهاد به اورتون, آزردگی باشگاه اورتون را دنبال خواهد داشت.

۰ Comments