جایگزین مسیر

یونایتد آماده ی خرید کاروالیو؟

by | تیر , ۱۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش روزنامه اوجو پرتغال سران منچستریونایتد تلاش ها برای جذب ویلیام کاروالیو را مجددا با جدیت از سر گرفته اند و به زودی تکلیف این بازیکن روشن خواهد شد.

ویلیام کاروالیو 22 ساله در زمان مویس حدود 20 بازی زیر نظر گرفته شده بود و به نظر می آمد در ماه آوریل قراردادی بین یونایتد و اسپورتینگ لیسبون امضا شده است اما با اخراج مویس همه چیز به حالت اول برگشت اما گویا ون خال هم برای جذب این ستاره ی جوان علاقه دارد.

این روزنامه مدعی شد یونایتد مجددا در چند روز آینده یک پیشنهاد رسمی به ارزش #35 میلیون پوند برای جوان پرتغالی اسپورتینگ ارائه خواهد داد و این در حالی است که بند آزاد سازی او 37 میلیون پوند است و منچستر قصد دارد اگر امکان داشت ارزانتر او را به خدمت بگیرد و در غیر اینصورت 37 میلیون پوند را بپردازد.

#کاروالیو در فصل گذشته 33 بازی برای اسپورتینگ انجام داد و در بازی برابر سوئد اولین بازی ملی خودش را تجربه کرد و نمایش خوبی داشت و توانست با پرتغال راهی برزیل و جام جهانی شود و در دو بازی از سه بازی پرتغال نیز به بازی گرفته شد.

منچستریونایتد تا کنون تنها آندره هررا را به خدمت گرفته است و برای اینکه او بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد باید بازیکنی جنگنده را در کنار خود ببیند و کاروالیو یکی از بهترین ها در این زمینه می باشد.

با وجود توانایی ون خال برای کار کردن با جوان ها هواداران یونایتد امیدوارند با خرید کاروالیو تا سالیانی طولانی یک مهره ی خوب در خط هافبک داشته باشند.

۰ Comments