جایگزین مسیر

یونایتد از تمدید قرارداد جدید با رونی مطمئن است

by | آبان , ۱۱ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –منچستر یونایتد قرارداد جدید رونی را آماده کرده است و به گفته سران باشگاه به زودی قرارداد جدید انجام می شود.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

به گزارش دیلی استار منچستر یونایتد مطمئن است که به زودی قرارداد وین رونی با باشگاه تمدید می شود و این هیچ جای نگرانی ندارد.

با اتمام پایان قرارداد رونی در 2 فصل بعد یونایتد به دنبال یک قرارداد بلند مدت با رونی می باشد تا این فوق ستاره را در اولترافورد نگه دارند.

با این حال رونی در تابستان زیاد به چلسی لینک میشد و چلسی سخت به دنبال این ستاره بودند ولی سران باشگاه اجازه خروج او را ندادند و حالا به فکر یک تمدید قرارداد بلند مدت با ستاره خود وین رونی می باشند.

وین رونی با حضور دیوید مویس روی نیمکت بازی ها بسیار خوبی را برای منچستر یونایتد در این 2 ماه انجام داده است و موفق به زدن 6 گل در 12 بازی برای یونایتد شده است.

مویس با بازی خوب شاگرد سابق خود وین روین خوشحال است و می خواهد یک قرارداد جدید با این ستاره منعقد کند و او را در یونایتد به مدت طولانی نگه دارد.

به گزارش بهضی خبرگزاری ها گفته می شود مذاکرات تمدید قرارداد بین نمایندگان رونی و باشگاه در ژانویه آغاز خواهد شد.

رونی که به عنوان یار جانشین در مقابل نوریچ به بازی آمد و یک پاس عالی نیز به فابیو داد آماده است تا در بازی روز شنبه مقابل فولام به میدان برود.

۰ Comments