جایگزین مسیر

یونایتد امیدوار تر از همیشه به جذب رویس

by | اردیبهشت , ۲۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-

بنا به ادعای اخرین شماره مجله کیکر رویس تمایل دارد به یونایتد بپیوندد و در صورت حقیقت این موضوع یونایتد کار سختی برای جذب او نخواهد داشت.

با اینکه تصور می شد یونایتد در جذب رویس شکست خورده است و او در دورتموند خواهد ماند و در صورت ترک وستفالن هم به بارسلونا می رود اما طی هفته گذشته خبرگزاری های معتبر المان مدعی شدند رویس یونایتد را در اولویت قرار داده است.

به نظر می اید با پیوستن ون خال به یونایتد نظر رویس عوض شده است و او شیاطین سرخ را به حضور در جمع کاتالان ها ترجیح خواهد داد.

منچستریونایتد چندین ماه است رویس را زیر نظر دارد و به نظر می اید بالاخره توانسته موفق شود تا او و دورتموند را ترغیب کند این پیشنهاد را قبول کنند.مدیرعامل دورتموند هم در مصاحبه ای اعلام کرد در فوتبال پول حرف اول را می زند و هر بازیکنی دنبال درامد بیشتر و کسب عناوین می باشد و باشگاه ها هم فقط در امد خود را مهم می دانند.

این بازیکن 24 ساله المانی یک بند ازاد سازی 35 میلیون یورویی دارد در حالی که یونایتد می خواهد او را چهل میلیون پوند بخرد و حقوقی سه برابر از ان چه در دورتموند می گیرد به او بدهد.

یونایتد در یک دوره 20 ساله به کمک درایت سر الکس فرگوسن با کمترین هزینه عناوین بسیاری کسب کرده است اما پس از خداحافظی پیرمرد تمام نشدنی اولدترافورد در رده هفتم ایستاده است و قصد دارد مبلغ بالایی را برای خرید بازیکن اختصاص دهد.

یونایتد سال اینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد و این خرید بازیکن را سخت می کند اما با توجه به شخصیت یونایتد و حضور مربی معتبر همچون ون خال ستارگان می دانند یونایتد دیگر اینگونه نخواهد بود و به سمت اولدترافورد خواهند امد.

 

۰ Comments