جایگزین مسیر

یونایتد اکنون بهترین دفاع دنیا را دارد

by | آبان , ۴ , ۱۳۹۲

اغراق نخواهد بود اگر بگوییم, جانی اونز بهترین مدافع جهان است. در این مقاله قصد داریم این ادعا را به اثبات برسانیم.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – می تواند با هر دو پا بازی کند, قوی در تکل زدن می باشد, قدرتمند در هوا است, آرام در حفظ توپ, دامنه پاس دهی بی نظیری دارد, حس جاگیری هوشمندانه ای دارد, جابجایی های تیزهوشانه ای دارد و زن زیبایی نیز دارد – چه چیز بیشتری از یک مدافع وسط انتظار دارید؟

او بازیکن عالی است که جایگزین ریو فردیناند شده است و علاقه خود را برای بیرون آوردن توپ از دفاع نشان داده است به جای اینکه به سادگی ضربه ای به توپ بزند و این توانایی را دارد تا با پاس هایی ترکیبی, حملات تیم را پایه ریزی کند, قابلیتی که نشانگر یک مدافع وسط عالی و مدرن می باشد.

اوانز در آغاز فصل شانس حضور در ترکیب اصلی تیم را به این خاطر که دیوید مویز زوج فردیناند و ویدیچ را به این بازیکن اهل ایرلند شمالی ترجیح می داد,نداشت. با این حال, او در دوبازی گذشته تیم برابر ساوت همپتون و رئال سوسیداد بی عیب بازی کرده است.

او هیچ حرکت اشتباهی برابر سوسیداد انجام داد. عملکرد او در بازی چهارشنبه شب, عملکردی بود که یک دفاع درجه یک کامل از خود به نمایش می گذارد. بازیکنی چنین نمایشی را در زمین ارائه می کند که به شدت به توانایی های فردی خود اطمینان داشته باشد.

هنوز زوجی که در آینده در خط دفاع یونایتد بازی خواهند کرد, انتخاب نشده اند اما اگر اوانز به این شکل بازی کند, نمی شود از او چشم پوشی کرد. واقعا باورنکردنی است که همین دو سال قبل وقتی اسم اوانز را در ترکیبی که قرار بود به بازی برود, می دیدید, ناراحت می شدید و می گفتید او به احتمال زیاد حداقل یک اشتباه در بازی انجام خواهد داد اما او اکنون به ندافع کاملا بی نظیری تبدیل شده است که مویز باید در هر بازی از ابتدا از او استفاده کند.

دانلود ویدیو حرکات جانی اوانز در بازی برابر رئال سوسیداد (مدت زمان:5 دقیقه, حجم:22 مگ, کیفیت SD)

دانلود

۰ Comments