جایگزین مسیر

یونایتد بار دیگر با 17 میلیون پوند به دنبال گارای

by | آبان , ۲۱ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران ازکوئیل گارای یک بار دیگر به قهرمان لیگ برتر لینک شد گفته می شود یونایتد یک بار دیگر برای به خدمت گرفتن گارای به بنفیکا پیشنهاد داده است.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

بنا به گزارشات منچستر یونایتد و منچستر سیتی در ماه ژانویه به دنبال دفاع بنفیکا ازکوئیل گارای هستند.

به گزارش ساندی پیپل مانوئل پلیگیرینی می خواهد دفاع بنفیکا را به خدمت بگیرد و حاضر است برای این انتقال با رقیب و همشهری خود یونایتد رقابت کند.

پس از سکان داری دیوید مویس به جای سر الکس گارای در طول تابستان به طور مرتب به منچستر یونایتد مرتبت بود ولی مویس راضی به این انتقال نشد و اکنون یک بار دیگر یونایتد می خواهد برای به خدمت گرفتن این ستاره آرژانتینی تلاش کند.

با این حال یونایتد موفق به قرارداد  با گارای در تابستان نشد ولی می خواهد در ژانویه یک بار دیگر شانس خود برای به خدمت گرفتن گارای دفاع بنفیکا امتحان کند.

تنها خرید خوب مویس در تابستان فلینی بود که او را دردقایق پایانی نقل و انتقالات از اورتون به خدمت گرفت اما با خرید این بازیکن به طور کامل در این پست تقویت نشده است.

پلیگیرینی هم که به عنوان مربی جدید منچستر سیتی معرفی شد سخت به دنبال دفاع بود که تنها توانست با دمیکلیس در دفاع به توافق برسد و با عملکرد ضعیف در دفاع سرمربی سیتی به دنبال گزینه های دیگر است که یکی از این ستاره ها گارای می باشد.

با این حال با وجود مصدومیت های زیاد در اتحاد و پلیگیرنی تنها در دفاع گارسیا و لسکات انگلیسی را در اختیار دارد و می خواهد برای به خدمت گرفتن گارای با یونایتد به رقابت بپردازید و این بازیکن را به سیتی بکشاند.

گارای 17 بازی نیز برای رئال مادرید انجام داده است و منچستر سیتی و یونایتد سخت به دنبال این دفاع خوب بنفیکا هستند می خواهند پیشنهاد خود را در ژانویه به سران باشگاه پرتغالی ارائه کنند.

قیمت این بازیکن 17 میلیون پوند است و 2 باشگاه منچستری باید برای به خدمت گرفتن این بازیکن 17 میلیون بپردازند و گفته می شود آینده گارای در انگلیس رقم می خورد و این بازیکن به یک باشگاه لیگ برتری می پیوندد.

با وجود باشگاه همچون سیتی یونایتد برای به خدمت گرفتن گارای کار دشواری دارد چون سیتی باشگاهی متمول است و می تواند با هر قیمتی که بخواهد این بازیکن را به اتحاد بکشاند ولی مویس هم در نظر دارد این بازیکن را به هر نحوی از بنفیکا به یونایتد بکشاند.

۰ Comments