جایگزین مسیر

یونایتد با خرید شاو همچنان در پی رودریگز؟!

by | تیر , ۱۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

مجله کیکر در مقاله با بررسی شرایط رودریگز دفاع چپ وولفسبورگ مدعی شد ونخال قصد دارد او را به خدمت بگیرد چرا که علی رغم خرید شاو قصد دارد این جوان انگلیسی را در یک پست جلو تر به بازی بگیرد.

این مجله مدعی شد ون خال قصد دارد رودریگز 21 ساله را به عنوان دفاع چپ بازی بدهد و از شاو در خط هافبک استفاده کند و اجازه دهد تا بیشتر در خط حمله شرکت کند.

این مجله شاو را با گرت بیل مقایسه کرده است که ابتدا در سمت چپ خط دفاعی بازی می کرد اما به یک خط جلوتر منتقل شد و توانست عملکرد به مرتب بهتری داشت.

شاو نیز این استعداد را از خود نهشان داده است و توانایی دربیل بالایی دارد و تکنیک قابل قبولی را به نمایش می گذارد.البه این مجله این اقدام را مشروط به نخریدن یک وینگر مانند دی ماریا دانست و مدعی شد ون خال اگر نتواند بازیکنی تراز اول را برای گوش ها بخرد ترجیح می دهد از شاو در آن پست استفاده کند و به جای خرید یک وینگ درجه دو یک دفاع چپ جوان آینده دار را به خدمت بگیرد.

رودریگز با بازی های درخشانش در فصل گذشته ی بوندس لیگا مشتریان بزرگی مانند چلسی و لیورپول پیدا کرده است و عملکرد خوب او در جام جهانی قیمت او را بالاتر هم برده است.

او در سال 2012 از باشگاه اف سی زوریخ راهی وولفسبورگ شد و توانسته است در دو سال گذشته تبدیل به یکی از بهترین های لیگ آلمان شود.

۰ Comments