جایگزین مسیر

یونایتد برای انتقال لوک شاو به توافق رسیده است!

by | فروردین , ۱۸ , ۱۳۹۳

به گزارش منابع نزدیک به باشگاه ساوتهمپتون, باشگاه منچستریونایتد بر سر انتقال لوک شاو از ساوتهمپتون به منچستریونایتد با حقوق هفتگی 85 هزار پوند به توافق رسیده است و قرارداد انتقال این بازیکن تا تابستان آینده به امضا خواهد رسید.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – اندی میتن, حقوق هفتگی این بازیکن در یونایتد را آشکار ساخته است و در گزارشی که ماه ژانویه منتشر شده بود, رقم انتقال لوک شاو از ساوتهمپتون به منچستریونایتد 27 میلیون پوند اعلام شده بود.

نهایی کردن قرارداد لوک شاو پیش از آغاز جام جهانی بهترین شرایط برای منچستریونایتد می باشد تا به خوبی فرصت نقل و انتقالات تابستانی را آغاز کند. اما 27 میلیون پوند برای بازیکنی 18 ساله که در پست دفاع چپ نیز بازی می کند, رقم بسیار بالایی است. شاید چنین رقمی برای بازیکنی که به مدت یک دهه می تواند دفاع چپ اصلی یونایتد باشد, رقم زیاد غیرمنصافانه ای نباشد.

در مدت اخیر از چلسی به عنوان مقصد این مدافع جوان انگلیسی نام برده می شد, اما این گزارشات اخیر چیز دیگری عنوان می کنند.

شاید دلیل اینکه شاو یونایتد را به چلسی ترجیح دهد, این باشد که او می تواند از جایگاه خود در ترکیب تیم اصلی یونایتد اطمینان داشته باشد, اما در صورت انتقال به چلسی به نظر نمی رسد, او بتواند اصلی ترین گزینه مورینیو برای دفاع چپ آبی های لندنی باشد.

شاید در فروش ماتا به یونایتد, همه معتقد بودند که مورینیو به خاطر اینکه ماتا گزینه اول او در تیم نبوده است, تصمیم به فروش این بازیکن اسپانیایی گرفته است, اما بدون شک آبی های لندنی برای حفظ تراز مالی خود مجبور به فروش ستاره اسپانیایی خود شده اند.

هدف اصلی چلسی در تابستان امسال خرید یک مهاجم جدید خواهد بود, مگر اینکه آنها تصمیم بگیرند, برخی از بازیکنان بزرگ خود را دوباره برای مثبت نگه داشتن تراز مالی خود به فروش برسانند. به همین دلیل شاید آنها نتوانند بودجه ای برای خرید شاو داشته باشند.

مطمئنا خرید شاو یکی از مشکلات یونایتد را رفع خواهد کرد, اما یونایتد در وهله اول به یک هافبک وسط نیاز دارد. خرید شاو بدون شک, پایان خریدهای یونایتد در تابستان آتی نخواهد بود, تابستانی که به عقیده بسیاری یکی از معدود زمان هایی خواهد بود که باشگاه منچستریونایتد خریدهای بسیاری انجام می دهد.

۰ Comments