جایگزین مسیر

یونایتد برای جذب خدیرا اقدام خواهد کرد؟

by | تیر , ۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

مارکا اعلام کرده است یونایتد همچنان در ردیف مشتریان هافبک آلمانی رئال مادرید می باشد و او را در لیست خود قرار داده است و می خواهد با 30 میلیون یورو او را بخرد.لیورپول دیگر مشتری این بازیکن می باشد.

این هافبک آلمانی به نظر می آید بر اساس نظر کارلو انجلوتی در لیست فروش رئال مادرید قرار داده شده است و در صورت یک پیشنهاد 30 میلیون یورویی اجازه خروج #خدیرا را خواهند داد اما مسئله جایی است که شاید یونایتد او را در اولویت اول قرار نمی دهد.

اهداف اصلی ون خال در اولدترافورد به نظر بازیکنانی مانند ویدال ,کاروالیو و یا استروتمن می باشند اما خدیرا هم بازیکن سخت کوشی است و می تواند مشکلات یونایتد را حل کند.

او یک مصدومیت سخت را گذرانده است اما کاملا سرحال به نظر می آید.

او تنها 12 ماه دیگر با تیم مادریدی قرارداد دارد و #مارکا معتقد است مشتریان او می توانند با مبلغ کمتری او را بخرند.خرید او با مبلغی حدود 20 میلیون یورو خرید خوبی محسوب خواهد شد.

خدیرا علی رغم اینکه چندان اسمی پیدا نکرده است اما یکی از مهم ترین ارکان #رئال مادرید در چند سال اخیر بوده است و بعد از مصدومیتش هم هنوز مرد اول رئال مادرید بود و در فینال اروپا به بازی گرفته شد.

این بازیکن 27 ساله به اعتقاد مارکا می تواند در کنار هررا مشکلات میانه ی زمین یونایتد را حل کند و مبلغ کاملا مناسبی است اما طبیعی است که یونایتد ابتدا برای جذب ستارگان بزرگ تر مانند #ویدال تلاش کند.

۰ Comments