جایگزین مسیر

یونایتد برای جرجی اقدام کرده است

by | خرداد , ۱۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

رئیس باشگاه تورینو در مصاحبه ای با روزنامه  گاتزلا دلا اسپورت اعتراف کرد که پیشنهادی از باشگاه منچستریونایتد برای بازیکن تیمش دارد اما می خواهد تمام تلاشش را برای حفظ جرجی انجام دهد.

حدود یک ماه پیش بود که تاکسپورت اعلام کرد دو تیم شهر منچستر برای جرجی 26 ساله اقدام کرده اند و به نظر می اید تیم دوم شهر منچستر از خرید او منصرف شده است و سران یونایتد همچنان خواهان این بازیکن می باشند.

جرجی در این فصل بسیار خوب کار کرده است و پراندلی را متقاعد تا او را به جام جهانی ببرد.او بازیکن چند پسته ای می باشد و هم در جناحین و هم در میانه ی میدان خوب کار می کند.

رئیس باشگاه تورنیو در مصاحبه ی خودش با روزنامه معتبر گاتزلا دلا اسپورت گفت:

“جرجی هم اکنون تمام تمرکزش را بر روی جام جهانی گذاشته اما نماینده ی او در حال مذاکره با ما و تیم های خواستار او می باشد.تا جایی که من در جریان بودم باشگاه منچستریونایتد برای جذب او اعلام امادگی کرده است و علی رغم شانس کمی که داریم می خواهیم برای حفظ او تلاش کنیم”

منچستریوناتید از هم اکنون به شدت در حال بررسی شرایط بازیکنانی هست که می خواهد و به نظر جرجی یکی از اصلی ترین اهداف ون خال می باشد.جرجی تنها یک سال دیگر قرارداد دارد و همین موضوع شانس یونایتد برای خرید او زیاد می کند.قیمت احتمالی او حدود 16  میلیون یورو می باشد.

او در این فصل 13 گل به ثمر رساند و کمک زیادی کرد تا تورینو در رده ی هفتم قرار بگیرد.

ایا شما با جذب این بازیکن موافقید؟

۰ Comments