جایگزین مسیر

یونایتد به خرید دو بازیکن بسیار نزدیک شده است

by | مرداد , ۱۷ , ۱۳۹۳

باشگاه منچستریونایتد به خرید دو بازیکن جدید در پنجره نقل و انتقالات بسیار نزدیک شده است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دیروز روزنامه کاتالانی مدعی شده بود که منچستریونایتد نقشه های بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات را به هم ریخته است و توانسته قد هایی نیز در نهایی کردن این نقل و انتقالات به سود خود بردارد.

این روزنامه ورزشی مددعی شده است که منچستریونایتد تاثیر منفی بر روی مذاکرات بارسلونا با خوان ککوادرادو گذاشته است و اکنون در رقابت برای خرید این بازیکن از بارسا پیشی گرفته است. این روزنامه گفته است که بارسلونا قصد ندارد پیشنهاد خود را بالا ببرد اما منچستریونایتد قصد دارد پیشنهاد خود را بالاتر ببرد. در این صورت این روزنامه مدعی شده است که پیشنهاد مبلغ بالا در این انتقال تاثیر بیشتری نسبت به مسائل ورزشی دارد.

البته یونایتد تنها در انتقال کوادرادو نیست که رقیب بارسلونا می باشد. این روزنامه کاتالانی احساس می کند که منچستریونایتد در رقابت برای خرید توماس فرمالن نیز بارسلونا را شکست خواهد داد. دیروز سایت اسکای اسپورت مدعی شد که منچستریونایتد برای خرید فرمالن قصد دارد با بارسلونا رقابت کند. اندکی پس از انتشار این خبر, آرسن ونگر سرمربی آرسنال در مصاحبه خود تایید کرد که توپچی ها پیششنهادی رسمی از منچستریونایتد برای خرید این بازیکن دریافت کرده ااند. پیش از اعلام این خبر, ونگر به خبرنگاران گفته بود که به هر ترتیب شما باشگاهی را که پیشنهاد داده است را بزودی پیدا خواهید کرد…. او با گفتن این مطلب به شکلی زیرکانه به این نکته اشاره کرده است که احتمالا این انتقال در آستانه نهایی شدن قرار دارد.

البته این روزنامه کاتالانی مدعی شده است که توپچی ها ترجیح می دهند, فرمالن را به جای یونایتد که رقیب مستقیم آنها در لیگ برتر می باشد به بارسلونا بفروشند, اما در این انتقال احتمالا خواسته خخود بازیکن نقش کلیدی دارد. آنها می گویند که لوئیز فن خال با مداخله کردن در اقدامات بارسلونا برای خرید فرمالن, علی رغم تمایل آرسن ونگر برای فروختن این بازیکن بلژیکی به بارسا, اکنون معتقد است که منچستریونایتد مقصد احتمالی این بازیکن خواهد بود.

اکثر هواداران منچستریونایتد نگران نشانه های افول فرمالن در آرسنال و مشکلات جدی مصدومیت این بازیکن هستند. در فصل گذشته او بسیار با گزینه اول آرسنال برای خط دفاع فاصله داشت, البته وضعیت برای این بازیکن بدتر از این ها بود.

در ماه مارس 2013 اسپورت ویتنس مقاله ای نوشت درباره اینکه فرمالن با آمپول برای آرسنال به میدان می رود و او در زمانی که نباید بازی کند, به میدان می رود, مسئله ای که می تواند برای تیم ملی بلژیک مشکل ایجاد کند. در جام جهانی همه دیدیم که این مسئله تاثیر خود را بر روی تیم ملی بلژیک گذاشت. شاید به همین دلیل او نیازمند یک رویکرد جدید باشد.

۰ Comments