جایگزین مسیر

یونایتد به خرید ستاره هلندی سلتیک امیدوار شد

by | اسفند , ۲۰ , ۱۳۹۲

به گزارش دیلی رکورد, پس از انتشار اخباری از طرف مدیر برنامه های ستاره سلتیک, ویرجیل فان دایک مبنی بر اینکه این بازیکن احتمالا در تابستان به انگلستان منتقل شود, باشگاه های منچستریونایتد و منچسترسیتی به خرید این ستاره هلندی امیدوار شدند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دو تیم شهر منچستر به همراه آرسنال با انتقال مدافع وسط 22 ساله سلتیک در تابستان لینک شده اند. فان دیجک در سال 2013 با مبلغ 2/6 میلیون پوند از تیم هلندی گرونینگن به سلتیک اسکاتلند ملحق شد.

پس از اینکه مدیر برنامه های این بازیکن, هنک مارتن چین تایید کرد که باشگاه هایی علاقه مند به خرید موکلش هستند, باشگاه های یونایتد و سیتی به خرید این ستاره جوان امیدوار شدند.

او گفت:

مطمئنا برخی باشگاه ها به خرید او تمایل نشان داده اند. بسیاری از باشگاه های انگلیسی علاقه مند به جذب او هستند – مطمئنا این تیم ها باشگاه های بزرگی هستند.

آنها بازی او را تماشا کرده اند و بسیار به خرید او تمایل دارد. هنوز به طور رسمی هیچ باشگاهی اقدامی انجام نداده است اما این پیشنهادها نیز بلافاصله پس از پایان فصل خواهد آمد.

مطمئنا باشگاه های زیادی بیشتر از آن چیزی که ما تصور داشتیم به خرید او علاقه مند هستند.

من انتظار دارم که در تابستان اتفاقی برای او رخ دهد. قصد ما این است که او انتقال عالی داشته باشد.

مدیر برنامه های این بازیکن علی رغم شکست تیم سلتیک در بازی برابر میلان و بارسلونا, به تمجید از عمکرد موکلش پرداخت.

بارسلونا بهتر از سلتیک بازی کرد اما ویرجیل تنها بازیکن تیم بود که عملکرد خوبی داشت.

در بازی برابر میلان نیز او در نبردهای تک به تک خود با بالوتلی بسیار تاثیرگذار ظاهر شد و او تنها بازیکنی نبود که ویرجیل عملکرد خوبی برابر او داشت.

به نظر می رسد این بازیکن 21 ساله گزینه ایده الی برای باشگاه های لیگ برتری باشد زیرا او اکنون تجربه حضور در لیگ قهرمانان را نیز دارد و به خاطر عملکرد خود در بازی های لیگ اسکاتلند مورد تمجید قرار گرفته است.

با توجه به اینکه یونایتد کاپیتان خود نمانیا ویدیچ را در تابستان آینده ازدست خواهد داد, مویز احتمالا به فان دایک به عنوان جانشین بلند مدت ویدیچ نگاه می کند, البته سیتی نیز نمی خواهد ای هدف خود را به رقیب همشهری خود ببازد.

۰ Comments