جایگزین مسیر

یونایتد به دنبال بستن قرارد بلند مدت با جیمز ویلسون

by | اردیبهشت , ۱۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-منچستر یونایتد پیش از شروع نقل و انتقالات تابستانی به دنبال بستن قرارداد بلند مدت با مهاجم نو ظهور خود جیمز ویلسون می باشد.

این بازیکن 18 ساله اولین بازی خود را روز سه شنبه در برابر هال سیتی در لیگ برتر انجام داد و با عملکرد فوق العاده خود تمام طرفداران یونایتد در ستاسر دنیا را تعجب زده کرد یونایتد می خواهد با توجه به عملکرد فوق العاده این بازیکن ایرلندی  می خواهد قرارداد بلند مدتی با او به امضا برساند به نظر می رسد او یکی از با استعدادترین بازیکنان اروپا می باشد.

قرارداد این بازیکن چند ماه دیگر به پایان می رسد اما با توجه به سیاست باشگاه به نظر می رسد به زودی جیمز قرارداد بلند مدتی را با یونایتد به امضا خواهد رساند این بازیکن از جند تیم دیگر نیز پیشنهاد دارد.ویسلون تمام دوران بازیش را در یونایتد گذرانده است و نشان داده است یکی از ستاره های آینده دار یونایتد می باشد و تصمیم رایان گیگز مبنی بر بازی کردن او در برابر هال بسیار فکر خوبی بود و جیمز نیز نشان داد قابلیت هر کاری را دارد.

اگر ون گال مربی آینده یونایتد انتخاب شود همه چیز مشخص می شود که او نیز ویلسون را را می خواهد یا نظر دیگری درباره او دارد اما به نظر می رسد او نیز می خواهد مانند عدنان یانوزای خود را نشان دهد و در تیم اصلی باقی بماند و کارش را در تیم اصلی ادامه بدهد.

۰ Comments