جایگزین مسیر

یونایتد به دنبال ستاره جوان دربی کانتی

by | مهر , ۱۹ , ۱۳۹۲

گفته می شود منچستریونایتد قصد دارد در ماه ژانویه برای تقویت خط هافبک خود, ستاره جوان دربی کانتی, ویل هیوز را به خدمت بگیرد.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – به نقل از دیلی میل, دیوید مویز تمایل دارد تا گزینه های خود در خط هافبک تیم را بیشتر کند و در ماه ژانویه دست به خرید چند بازیکن بزند, در صدر لیست مویز, ستاره جوان دربی کانتی, ویل هیوز قرار دارد.

هیوز 18 سال سن دارد و چپ پا می باشد و 50 بازی در ترکیب اصلی دربی کانتی انجام داده است و 4 بازی نیز برای تیم ملی زیر 21 ساله های انگلستان انجام داده است اما به دلیل مصدومیت کشاله ران بازی شب گذشته تیم لی زیر 21 سال را ازدست داد.

.

.

مربی دربی کانتی استیو مک لارن درباره هیوز گفت: وظیفه ما این است که مطمئن شویم او آماده است.

“در نهایت او بازیکن خوبی خواهد شد. چیزی که ما نیاز داریم این است که بازیکنی وارد تیم اصلی شود و جایگزین او شود.”

گفته می شود باشگاه های بسیاری علاقه مند به امضای قرارداد با این بازیکن می باشند اما باشگاه دربی گفته است که در پنجره نقل و انتقالات گذشته, پیشنهادی به آنها در خصوص خرید هیوز ارائه نشده است.

ویلیام جیمز هیوز متولد سال 1995 می باشد. او که اکنون 18 سال دارد یکی از آینده دار ترین بازیکنان تیم ملی انگلستان محسوب می شود. 1 متر و 85 سانت قد او است و پای تخصصی او چپ می باشد.

پست اصلی هیوز هافبک وسط می باشد اما قابلیت بازی در پست های وینگ راست و چپ را نیز دارد.

او سابقه 6 بازی برای تیم ملی زیر 17 سال انگلستان را دارد و در مجموع 1 گل در این رده سنی به ثمر رسانده است. او اکنون عضو تیم ملی زیر 21 ساله های انگلستان می باشد.

همنطور که در متن خبر نیز آمده هیوز 50 بازی برای دربی کانتی انجام داده است و در 16 بازی که تاکنون در این فصل از رقابت های دسته اول انگلستان و جام اتحادیه انجام داده است 3 گل و یک پاس گل داده است.

نزدیک به یک سال می شود که هیوز در تیم دربی کانتی بازی می کند و یکی از بازیکنان اصلی این تیم دسته اولی می باشد.

۰ Comments