جایگزین مسیر

یونایتد به دنبال ستاره 15 میلیون پوندی اینترمیلان

by | آذر , ۲۲ , ۱۳۹۲

بر طبق گزارشات رسیده, نمایندگان هافبک اینترمیلان فردی گوارین عصر امروز به لندن سفر کرده اند تا با سران منچستریونایتد و اینترمیلان بر سر انتقالی گران در ژانویه مذاکره کنند.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – گفته می شود دو باشگاه لیگ برتری یونایتد و تاتنهام برای خرید این بازیکن کلمبیایی تمایل دارند, از سوی دیگر این باشگاه ایتالیایی برای کم کردن هزینه ها تمایل دارد تا این ستاره کلمبیایی خود را بفروشد.

به نقل از کاچیونیوز24 سران یونایتد برای خرید این بازیکن صبح امروز در مکانی سری, مذاکراتی با مدیران اینتر, مارکو برانکا, پائولو آئوسیلیو و مدیر برنامه های گوارین, مارسلو فرریرا داشتند.

آندره ویلاش بواش به خاطر همکاری که با این بازیکن در زمان مربیگری در پورتو داشته است, کاملا این ستاره کلمبیایی را می شناسد و به همین دلیل از سران باشگاه لندنی خواسته است تا جلسه ای با نمایندگان این بازیکن داشته باشند تا شاید در آینده پیشنهادی برای خرید این بازیکن به اینتر بدهند.

گفته می شود اینتر ارزش این بازیکن را 15 میلیون پوند تخمین زده است. گوارین در صورت انتقال به باشگاهی دیگر می تواند در لیگ قهرمانان برای آن تیم به میدان برود.

این بازیکن 27 ساله با مبلغی در حدود 9 میلیون پوند تابستان گذشته به طور دائمی به اینتر ملحق شد. پیش از قطعی شدن انتقال گوارین به اینتر او یک فصل به طور قرضی در سن سیرو توپ می زد.

علی رغم علاقه تاتنهام, از یونایتد به عنوان اصلی ترین مشتری خرید این بازیکن کلمبیایی یاد می شود. یونایتد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به دنبال خرید یک هافبک خلاق می باشد.

۰ Comments