جایگزین مسیر

یونایتد به دنبال ستاره 20 میلیون پوندی اسپورتینگ

by | آذر , ۲۲ , ۱۳۹۲

به نظر می رسد منچستریونایتد دوباره قصد دارد برای خرید هافبک پرتغالی اسپورتینگ لیسبون اقدام کند.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – به گزارش دیلی میرور, قهرمان لیگ برتر برای ششمین بار استعدادیاب های خود را برای زیر نظر گرفتن ستاره جوان اسپورتینگ به پرتغال فرستاده است.

این بازیکن 21 ساله, محصول آکادمی لیسبون می باشد و در فصل جاری با هدایت لئوناردو جاردیم به تیم اصلی راه یافته است و با به نمایش گذاشتن بازی خستگی ناپذیر و سرشار از پختگی باعث تمجید کارشناسان شده است.

کاروالهو فصل گذشته به طور قرضی در کلوب بروژ توپ می زد و ارزش او 20 میلیون پوند تخمین زده می شود. او همچنین در ترکیب تیم ملی پرتغال تحت هدایت پائولو بنتو در بازی حذفی جام جهانی برابر سوئد و زلاتان ابراهیموویچ بازی کرده است.

هنوز مشخص نیست یونایتد برای خرید این بازیکن پیشنهاد خواهد داد یا نه اما چیزی که محتمل است تمایل دیوید مویز برای تقویت خط هافبک خود در مهلت نقل و انتقالات ژانویه می باشد.

علی رغم نیاز یونایتد به هافبکی خلاق در تیم, در بازی های گذشته بارها دیده ایم که بازیکنان یونایتد در برابر بازیکنان بازیساز حریفان دچار مشکل شده اند و برای حل این مشکل مویز باید قدرت دفاع تیمش را تقویت کند.

کاروالهو هافبک دفاعی مستحکمی است که می تواند با دوندگی و مدیریت خود بر کمربند میانی خط هافبک نیاز یونایتد در بخش دفاعی را برطرف سازد.

شاید تنها نقطع ضعف این ستاره پرتغالی, جوانی و بی تجربگی او باشد, مشخصه ای که شاید منجر به این شود که مویز این بازیکن را هدف نخست خود در ژانویه به حساب نیاورد.

۰ Comments