جایگزین مسیر

یونایتد در آستانه تمدید قرارداد مایکل کریک

by | آبان , ۲۲ , ۱۳۹۲

گزارش ها حاکی از آن است که مایکل کریک در آستانه عقد قرارداد 2 ساله جدیدی با باشگاه منچستریونایتد می باشد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – به گزارش تاک اسپورت, هافبک منچستریونایتد مایکل کریک در آستانه امضا قرارداد جدید 2 ساله ای با باشگاه می باشد.

گفته می شود همزمان با اینکه قرارداد کنونی مایکل کریک در تابستان آینده به پایان می رسد, شیاطین سرخ از این مسئله که کریک قرارداد جدید را نمی پذیرد, ناراحت شده بودند.

کریک عضو جدایی ناپذیر ترکیب منچستریونایتد در چند سال اخیر بوده است, او با نقش کلیدی که در تیم ایفا می کند یکی از دلایل قهرمانی یونایتد در لیگ برتر در فصل گذشته بود.

اکنون پس از بازنشستگی پل اسکولز در تابستان گذشته, اهمیت این بازیکن باتجربه برای قهرمان لیگ برتر, بیشتر از گذشته می باشد.

این بازیکن 32 ساله در 17 بازی از 18 دیداری که منچستریونایتد تا اینجای فصل انجام داده است, برای شیاطین سرخ به میدان رفته است. این آمار در شرایطی بدست آمده است که بازیکنانی همچون اندرسون و ماروان فلاینی برای قرارگرفتن در ترکیب اصلی هنوز مبارزه می کنند.

کریک در سال 2006 با مبلغ 18/6 میلیون پوند از تاتنهام به منچستریونایتد ملحق شد, او در طول 7 سال حضورش در یونایتد 5 مدال قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان را کسب کرده است.

دیوید مویز و مدیر اجرایی منچستریونایتد, اد وودوارد باید توجه خاصی به ارائه پیشنهاد قراردادهای جدید به پاتریس اورا, ریو فردیناند و نمانیا ویدیچ بکنند, بازیکنانی که قرارداشان در تابستان آینده به پایان می رسد.

۰ Comments