جایگزین مسیر

یونایتد دوباره به خرید گارای امیدوار شد

by | بهمن , ۲۷ , ۱۳۹۲

در شرایطی که همه انتظار داشتند, ازکویل گارای به زنیت سنت پترزبورگ منتقل شود اما این انتقال نهایی نشد و اکنون دوباره منچستریونایتد می تواند امیدوار باشد که این بازیکن آرژانتینی را به خدمت بگیرد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – ما فکر می کردیم قضیه انتقال گارای در نهایت تمام شده است و دیگر خبری در این رابطه نخواهیم شنید, زیرا پس از پیشنهاد هنگفت زنیت سنت پترزبورگ او قرار بود به این باشگاه منتقل شود, اما این اتفاق رخ نداد.

انتقالی که روزنامه های پرتغالی می گفتند هفته جاری نهایی خواهد شد در نهایت رخ نداد, پس از اینکه زنیت مبلغ بیشتری نسبت به هالک به او پیشنهاد داد, با مخالفت بنفیکا نهایی نشد.

بنفیکا برای فروش گارای 20 میلیون یورو طلب کرده بود و زنیت نیز با این مبلغ بنفیکا موافقت کرده بود اما بعدا باشگاه بنفیکا درخواست 10 میلیون یورو به همراه خرید مدافع پرتغالی زنیت نتو  که در تابستان گذشته به زنیت منتقل شده است و اکنون خواهان جدایی از این تیم می باشد به این تیم روسی ارائه کرد.

البته زنیت همچنان می تواند برای خرید گارای تلاش خود را انجام دهد زیرا مهلت نقل و انتقالات زمستانی در کشور روسیه, 27 فوریه به پایان می رسد, به همین خاطر احتمال رخ دادن اتفاقات بسیاری در این ده روز باقی مانده می رود. اما باشگاه بنفیکا به خاطر اینکه دیگر نمی تواند در صورت انتقال نتو از این بازیکن پرتغالی تا تابستان آینده استفاده کند, به همین خاطر به اندازه ارزش این بازیکن به زنیت پیشنهاد نداده است.

سرمربی بنفیکا خورخه خسوس پس از دیدار تیمش برابر اسپورتینگ لیسبون گفت که نمی خواهد گارای را در حال حاضر ازدست بدهد و خود این بازیکن نیز اصرار به جدایی از باشگاه ندارد. اما این مربی به این نکته نیز اشاره کرده است که همه چیز بستگی به تصمیم دو باشگاه دارد. بنفیکا تمایل دارد تا پول بیشتری از زنیت بگیرد.

روزنامه پرتغالی آ بولا اکنون می گوید که باشگاه منچستریونایتد هنوز تسلیم نشده است و پیش از این نیز از تمایل گارای گفته است. او ترجیح می دهد که به الدترافورد منتقل شود حتی اگر مبلغ کمی دریافت کند, اما باشگاه یونایتد به نظر می رسد می خواهد با زیر نظر گرفتن وضعیت این بازیکن, تا زمانی که باشگاه پرتغالی آماده انتقال این بازیکن باشد, اقدام کند.

دیوید مویز هفته جاری بازی بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون را از نزدیک دیده بود. اکثر خبرگزاری ها تصور بر این داشتند که هدف مویز دیدن بازی ویلیام کارولهو ستاره جوان اسپورتینگ بوده است اما اکنون با این خبرهایی که شنیده می شود شاید مویز برای دیدن بازی گارای به پرتغال رفته باشد.

۰ Comments