جایگزین مسیر

یونایتد سه بازیکن را خواهد فروخت

by | شهریور , ۶ , ۱۳۹۳

فن خال به وودوارد گقته است که باید سه بازیکن را بفروشد

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش تلگزاف فن خال به وودوارد گفته است که تا قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات سه بازیکن شینجی کاگاوا , خاویر هرناندز و اندرسون را به فروش برساند. این سه بازیکن در لیست فروش فن خال قرار دارند.

هر سه بازیکن در بازی با میلتون کینر دونز به میدان رفتند و یونایتد بازی را با نتیجه 4-0 واگذار کرد و نظر فن خال راجب آن ها عوض شده است و به نظر میاید این سه بازیکن در این فصل الدترافورد را ترک خواهند.

مارک اوگدن کارشناس تلگراف گفت اگر پیشنهاد خوبی برای تام کلورلی و دنی ولبک برسد یونایتد مذاکره کرده و این بازیکنان نیز قابل فروش خواهند بود.

لان لادیمن از دیلی میل گزارش داد تعجب برانگیز نخواهد بود که چیچاریتو و اندرسون جز برنامه های فن خال نباشند و انتظار میرود این بازیکنان جایی در برنامه مربی هلندی شیاطین سرخ ندارند.

احتمال زیادی دارد این بازیکنان فروخته شده و فن خال به جوانان منچستریونایتد بازی دهد چرا که پیش از این گفته است که در حال ساخت تیم جدیدی است.  به کاگاوا کم بازی میرسد و زمان کم تری بازی میکند و برای همین به نظر میرسد به دنبال تیم جدیدی برای خود است و یونایتد مایل است او را به فروش برساند.

کاگاوا در اوایل بازی با میلتون به دلیل مصدومیت از ناحیه بینی جای خود را به عدنان یانوزای داد.

شما با فروش این بازیکنان موافق هستید؟

۰ Comments