جایگزین مسیر

یونایتد علاقه مند به جذب ستاره جوان رئال مادرید

by | خرداد , ۱۶ , ۱۳۹۳

بنا به گزارشات منتشر شده, باشگاه منچستریونایتد قصد دارد ستاره جوان باشگاه رئال مادرید را که عملکرد تاثیرگذاری در تورنمنت جوانان داشته است, به خدمت بگیرد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – طی تورنمنت جوانانی که در شهر مادرید برگزار شده است, ستاره جوان اسپانیایی 17 ساله رئال مادرید عملکرد تحسین برانگیزی داشته است و اکنون مورد توجه باشگاه یونایتد قرار دارد.

شیاطین سرخ پس از مشاهده عملکرد این وینگر جوان اکنون قصد دارند دنی فرناندز را به الدترافورد بیاورند.

تیم جوانان رئال مادرید توانست با غلبه بر کورینتیانس برزیل در دیدار فینال, توانست قهرمان این رقابت ها شود. فرناندز عملکرد تحسین برانگیزی در این تورنمنت داشت و نشان داد که بازیکن آینده داری محسوب می شود. این عملکرد او کافی بود تا استعدادیاب های یونایتد به دنبال جذب فرناندز باشند.

باشگاه های لیگ برتری اخیرا بیشتر از هر زمان دیگر آکادمی های جوانان باشگاه های اسپانیایی را زیر نظر دارند تا بازیکنان جوان را با پیشنهادهای اغوا کننده ای به انگلستان بیاورند.

تابستان گذشته باشگاه لیورپول مدافع وسط 19 ساله رئال مادرید, رافا پائز کاردونا را با قراردادی 2 ساله به انگلستان آورد. مدیر برنامه های کاردونا, مدیر برنامه های فرناندز هدف یونایتد نیز می باشد. باشگاه آرسنال نیز چندین بازیکن از آکادمی باشگاه بارسلونا به خدمت گرفته است.

۰ Comments