جایگزین مسیر

یونایتد قصد دارد قرارداد کریک را تمدید کند

by | مهر , ۱۴ , ۱۳۹۳

به گزارش روزنامه اکسپرس, باشگاه منچستریونایتد قصد دارد قرارداد جدیدی به هافبک باتجربه خود, مایکل کریک ارائه دهد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شاید پس از مصدومیت بد کریک در ماه جولای او در فصل جاری آن چنان بر سر زبان ها نبوده است, اما به نظر می رسد باشگاه یونایتد قصد ندارد هافبک باتجربه خود را به این زودی ها ازدست بدهد.

این هافبک 33 ساله هنوز در فصل جاری برای تیم لوئیز فن خال به میدان نرفته است اما به گزارش اکسپرس, باشگاه قصد دارد قرارداد جدیدی به او پیشنهاد کند.

کریک در طول 3 سال گذشته در مواقعی بهترین هافبک یونایتد بوده است, اما اکنون باید دید او چگونه پس از مصدومیت بدی که گریبان او را گرفت به شرایط آرمانی خود برمی گردد. در غیاب کریک, بازیکنانی همچون آندر هررا, دلی بلیند و آنخل دی ماریا به خوبی از فرصت بدست آمده استفاده کردند و به گزینه های اصلی فن خال در ترکیب یونایتد مبدل شده اند, این اتفاق باعث می شود که کریک تلاش بیشتری انجام دهد تا به ترکیب اصلی یونایتد راه یابد.

اینکه باشگاه قرارداد جدیدی به کریک پیشنهاد می کند, خبر خوشحال کننده ای است. کریک کارهای بسیار زیادی برای این باشگاه انجام داده است و بدون شک لیاقت پیشنهاد قرارداد جدیدی را دارد. شکی وجود ندارد که او در بازگشتش قوی تر از گذشته به کمک یونایتد می آید.

طبق اخبار منتشر شده از سوی باشگاه, کریک تمرینات سبک را شروع کرده است و پس از وقفه بازی های ملی آماده بازی در ترکیب اصلی می شود.

۰ Comments