جایگزین مسیر

یونایتد می تواند با 30 میلیون یورو انزو پرز را به الدترافورد بیاورد

by | خرداد , ۱۳ , ۱۳۹۳

به گزارش روزنامه پرتغالی او خورگه پرتغال, منچستریونایتد در رقابت برای خرید هافبک بنفیکا, انزو پرز از دیگر باشگاه ها جلوتر هست.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – گفته می شود شیاطین سرخ منتظر هستند تا ترکیب نهایی تیم ملی آرژانتین برای جام جهانی برزیل معلوم شد تا برای خرید پرز اقدام کنند.

تصور بر این است که دلیل این کار سران یونایتد سخت بودن فرایند گرفتن اجازه کار این بازیکن در بریتانیا می باشد, زیرا او بازی های ملی کمی انجام داده است, در صورتی که پرز با آرژانتین به جام جهانی برود, احتمال دارد فرایند گرفتن این مجوز آسان تر شود.

یونایتد قصد دارد تا بر سر مبلغی پایین تر از 30 میلیون یورو رقم بند آزاد سازی این بازیکن مذاکره کند, اما مدیر باشگاه بنفیکا قول داده است تا با پیشنهادی کمتر از این مبلغ به این بازیکن اجازه جدایی ندهد.

گزارش روزنامه پرتغالی او خورگه

گزارش روزنامه پرتغالی او خورگه

رقیب منچستریونایتد برای خرید این بازیکن والنسیا اسپانیا است که به نظر می رسد نسبت به دیگر باشگاه ها شرایطی بهتری برای جذب این بازیکن دارد. البته شرایط والنسیا نیز هم اکنون پیچیده است. والنسیا قصد دارد تا هر چه زودتر قرارداد پرز را نهایی کند اما پیتر لیم( مالک جدید باشگاه والنسیا) هنوز قرارداد خود با بانک اسپانیایی بانکیا را نهایی نکرده است و به همین دلیل نمی تواند بدون اطمینان از پرداخت رقم قرارداد, پرز را به خدمت بگیرد. اگر والنسیا نتواند این قرارداد را نهایی کند, نمی تواند در بازار نقل و انتقالات با دیگر باشگاه ها رقابت کند.

والنسیا قصد دارد هم اکنون که پرز به جام جهانی نرفته است, او را به عنوان یک بازیکن غیر اروپایی به خدمت بگیرد, زیرا در صورتی که پرز به جام جهانی برود, منچستریونایتد می تواند به آسانی برای خرید او اقدام کند.

۰ Comments