جایگزین مسیر

یونایتد نیز خواهان ستاره جوان اتلتیکو بیلبائو می باشد

by | اسفند , ۲۰ , ۱۳۹۲

به گزارش استار ان ساندی, باشگاه منچستریونایتد به رقابت برای خرید مدافع جوان اتلتیکو بیلبائو آیمریک لاپورته با بارسلونا, آرسنال و تاتنهام ملحق شد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن 19 ساله قابلیت بازی در چند پست را دارد. او می تواند در مرکز خط دفاع و در دفاع چپ بازی کند و در فصل جاری رقابت های لالیگا بازی های زیبایی را به نمایش گذاشته است.

گفته می شود سرمربی شیاطین سرخ دیوید مویز به دنبال یافتن جانشین برای مدافع باتجربه تیمش پاتریس اورا در تابستان می باشد و اکنون این ستاره تیم زیر 21 سال فرانسه را به عنوان گزینه احتمالی زیر نظر گرفته است.

با این حال, یونایتد برای خرید این ستاره جوان رقابت سختی با آرسن ونگر, تیتو مارتینو و تیم شروود خواهد داشت زیرا این مربیان نیز مراحل پیشرفت لاپورته را در سن میمز دنبال می کنند.

بارسلونا سابقه خوبی در معرفی بازیکنان جوان در نیو کمپ را دارد و به احتمال زیاد این بازیکن جوان ستاره جذابی برای بارسا می باشد, به خصوص اگر او ترجیح بدهد که در اسپانیا باقی بماند.

با این حال, تاتنهام نیز می تواند فرصت حضور در تیم اصلی را فراهم کند و او بیشتر از هر تیم دیگری در وایت هارت لین در تیم اصلی به میدان برود.

قرارداد کنونی لاپورته با بیلبائو در سال 2018 به اتمام می رسد و رقم بند آزادسازی این بازیکن 30 میلیون پوند می باشد, رقمی که شاید تنها یونایتد, آرسنال, تاتنهام و بارسا بتوانند از عهده پرداخت آن برآیند. البته اگر ارنستو والورده علاقه ای به فروش او نداشته باشد.

۰ Comments